کد خبر : 1698485 | 06 مرداد 1399 ساعت 09:29 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم کمیسیون ورزشکان دوباره فعال شود

سلیمی: باید باری از دوش ورزشکاران برداریم

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: امیدوارم با برگزاری انتخابات، کمیسیون ورزشکاران دوباره فعال شود و بتوانیم به ورزشکاران کمک کنیم.

سلیمی: باید باری از دوش ورزشکاران برداریم

به گزارش "ورزش سه" بهداد سلیمی در گفت و گو با ایسنا درباره ی عضویت خود در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بیان کرد: طبق آیین نامه جدید کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، دو عضو را می تواند رییس کمیته انتخاب کند و آقای صالحی امیری من را به عنوان یکی از آن دو عضو انتخاب کرد تا در جمع دیگر عزیزان در کمیسیون ورزشکاران باشم.

 

سلیمی در مورد حضور نداشتن خود در انتخابات کمیسیون ورزشکاران در سال ۹۶ گفت: کمیسیون ورزشکاران، کمیسیون تاثیر گذاری در کمیته ملی المپیک است و من هم تمایل داشتم در این کمیسیون باشم اما آن زمان که انتخابات بود درگیر اردو و تمرین بودم و و نتوانستم ثبت نام حضور در انتخابات را انجام دهم.

 

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که فکر می کند با برگزاری انتخابات، کمیسیون بتواند به کار اصلی خود یعنی رسیدگی به دغدغه ورزشکاران بپردازد، تاکید کرد: متاسفانه در دو سال  و نیم گذشته کمیسیون فعال نبود. جلسات برگزار نمی شد و اختلاف نظری بین اعضا وجود داشت  و امیدوارم با برگزاری انتخابات تمام این مسائل حل شود و کمیسیون دوباره فعال شود. فعال بودن کمیسیون می تواند کمک کند تا دغدغه ورزشکاران کمتر شود و بیشتر به آنها کمک کنیم و باری از روی دوششان برداریم.

 

سلیمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه چرا تمایلی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست کمیسیون نداشت، گفت: فکر می کنم عزیزانی که هستند شاید بتوانند بیشتر کمک کنند. من تصمیم نداشتم در بدو حضور به این مسئله ورود کنم.

 

او در مورد در پیش بودن انتخابات کمیسیون ورزشکاران  فدراسیون جهانی وزنه برداری تصریح کرد: از اینکه فدراسیون جهانی چه شرایطی گذاشته دقیق اطلاع ندارم اما ما نفرات شاخص و شناخته شده ای در ایران داریم و امیدوارم فدراسیون هر کسی را که صلاح می داند معرفی کند. اما خوب است یک نفر را داشته باشیم چون کمیسیون ورزشکاران هم در فدراسیون جهانی جزو کمیسیون های تاثیر گذار است.

 

مشاوره رییس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها در مورد توقف برگزاری مراسم رونمایی از تندیس  مدال آوران المپیک و قهرمانان پارالمپیک گفت: از آنجا که برای رونمایی از تندیس مدال آوران المپیک از اولین المپیک شروع کرده ایم. بنابراین نفراتی که باید دعوت شوند سن بالایی دارند و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا حضور در مجامع برایشان مقداری خطرناک است. از این رو منتظر هستیم شرایط بهتر شود و سپس رونمایی از تندیس قهرمانان را برگزار خواهیم کرد.


 

دیدگاه‌ها