کد خبر : 1698524 | 06 مرداد 1399 ساعت 13:05 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

سنگربان آژاکس، جانشین کپا در چلسی؟

یک نشریه هلندی گزارش داد باشگاه چلسی به شدت به دنبال جذب اونانا دروازه بان آژاکس است اما برای جذب او رقیبی به نام بایر لورکوزن دارد.

سنگربان آژاکس، جانشین کپا در چلسی؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه کپا آریسابالاگا سنگربان اسپانیایی چلسی به دلیل عملکرد خود در فصل جاری با انتقادهای زیادی مواجه است و اخیراً در انگلیس خبرهایی درباره قصد چلسی برای واگذاری او و خرید سنگربانی جدید منتشر شده نشریه هلندی Voetbal International مدعی شد چلسی به دنبال خرید آندره اونانا سنگربان کامرونی آژاکس آمستردام است.

 

پیش از این هم در هلند خبرهای زیادی درباره جدایی اونانا از آژاکس در تابستان جاری مطرح شده بود. اما این رسانه هلندی می‌گوید چلسی برای رسیدن به هدفش در جذب اونانا با رقیب سرسختی مثل بایر لورکوزن روبرو است.

 

1514761

 

بر اساس این گزارش بایر لورکوزن پیش از این 20 میلیون یورو برای خرید اونانا به آژاکس پیشنهاد داده اما چلسی حاضر است رقم پیشنهاد خود را به 30 میلیون یورو افزایش دهد تا خیالش از به خدمت گرفتن دروازه بان کامرونی راحت باشد.

 

آنچه باعث می‌شود در این رقابت کفه ترازو به نفع چلسی سنگین‌تر باشد حضور شاگردان لمپارد در فصل آینده لیگ قهرمانان است. چلسی موفق شده مقام چهارم لیگ برتر را بدست آورده و سال آینده در چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت.

 

اما لورکوزن هم امیدوار است اونانا به دلیل حضور پتر بوش مربی سابق خود در آژاکس به بازی زیر نظر او در لورکوزن تمایل داشته باشد.

 

 

دیدگاه‌ها