کد خبر : 1705103 | 10 شهریور 1399 ساعت 12:00 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

چک تکذیب کرد؛ کپا از چلسی نمی رود

پتر چک دروازه‌بان اسطوره‌ای چلسی می‌گوید این باشگاه قصد قطع همکاری با کپا آریسابالاگا سنگربان اسپانیایی خود را ندارد.

چک تکذیب کرد؛ کپا از چلسی نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، پتر چک دروازه بان افسانه‌ای چلسی می‌گوید مدیریت این تیم اعتقاد دارد کپا آریسابالاگا برای درخشش با پیراهن چلسی زمان دارد و با وجود فصل ناموفق او در فصلی که گذشت چلسی تصمیم نگرفته که به همکاری اش با کپا خاتمه دهد.

 

1523691

 

فرانک لمپارد در طول فصل بارها توسط فرانک لمپارد نیمکت نشین شد و از جمله در فینال جام حذفی هم روی نیمکت نشست و جای خود را به ویلی کابایرو داد. همین اتفاقات در نهایت باعث شد شایعات زیادی مبنی بر جدایی او از چلسی در فصل تابستان منتشر شود. شایعاتی که پتر چک آنها را تکذیب کرد.

 

چک که در حال حاضر به عنوان مشاور فنی در چلسی فعالیت می کند در این باره گفت: " کپا فصل گذشته مشکلاتی داشت و در این هیچ شکی نیست. ولی باشگاه ما روی او سرمایه گذاری کرده و قراردادی بلندمدت با کپا امضا کرده چرا که معتقد است او توان و کیفیت لازم برای موفق شدن را دارد".

 

سنگربان افسانه‌ای چلسی در ادامه گفت: " چندین بازیکن به تیم ما اضافه خواهند شد و حتی ممکن است ما در پست دروازه بان هم بازیکن جدید به خدمت بگیریم. ولی هیچکس از کپا ناامید نشده و نمی خواهد از او قطع اعتماد کند. ما امیدواریم او در چلسی آینده ای درخشان داشته باشد".

 

 

دیدگاه‌ها