کد خبر : 1698538 | 06 مرداد 1399 ساعت 14:11 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

گل اول را بزنند، می‌برد

فولاد‍ِ نکو، ترسناک در دقایق پایانی!

تیم جواد نکونام با آمار خیره کننده در دقایق پایانی و هر زمان که گل اول را بزنند، به دنبال پیروزی در دیدار امروز هستند.

فولاد‍ِ نکو، ترسناک در دقایق پایانی!

به گزارش ورزش سه، تیم فولادخوزستان امروز باید در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی برود، امتیازات این بازی معوقه می‌تواند فولاد را به پای اصلی کسب رتبه دوم تبدیل کند البته که دیدار سختی برای شاگردان نکونام خواهد بود.


با این‌حال فولادی‌ها که در هفت بازی اخیر خود 6 برد کسب کرده‌اند، به دنبال پیروزی در این دیدار خواهند بود. نکته جالب درباره فولاد این است که این تیم در 9 بازی این فصل موفق به زدن گل اول شده و در هر 9 بازی موفق به پیروزی شده است که رکورد فوق‌العاده‌ای حساب می‌شود. همچنین آن‌ها در یازده دیدار گل اول را خورده‌اند اما سه برد و دو مساوی توانسته‌اند کسب کنند و میانگین یک امتیاز از این دیدارها نیز آمار خوبی است با این توجه که در دیدارهای اخیر مقابل استقلال و ماشین‌سازی دروازه‌شان در دقایق ابتدایی بازی شد اما در ادامه بازی را بردند.


همچنین تیم فولاد در دقایق 89 به بعد نیز 5 گل وارد دروازه حریف کرده‌اند که از این حیث نیز رکورددار هستند تا دقایق پایانی تیم نکونام تبدیل به زهردارترین تیم لیگ شده باشد، تیم فولاد بدون خستگی و با بدنسازی خوبی که انجام داده برای موفقیت و کسب امتیاز می‌جنگد و این نکته بارز قرمزهای اهوازی است.

 

دیدار معوقه امروز از ساعت 20:45 دقیقه با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه شهید وطنی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها