کد خبر : 1698536 | 06 مرداد 1399 ساعت 14:01 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد به دنبال برد تکراری با نساجی‌چی‌های سابق!

فولاد به دنبال این است تا در دیدار امروز برابر نساجی بتواند به مانند بازی رفت به پیروزی برسد و وضعیت خود در جدول را بهتر کند.

فولاد به دنبال برد تکراری با نساجی‌چی‌های سابق!

به گزارش ورزش سه، تیم فولادخوزستان امروز و در دیدار معوقه خود از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت،  در دیدار رفت دو تیم، فولاد موفق شد با تک گل احمد عبدالله زاده روی کرنر محمد آبشک به پیروزی برسد، دو بازیکنی که از نساجی به همراه جواد نکونام به فولاد آمدند و توانستند زمینه ساز سه امتیاز بازی شوند. 


گفتنی است جواد نکونام(سرمربی)، حمیدرضا رجبی، مهدی هاشمی نسب(مربی)، یوسو(بدنساز)، سید محمد منتظری( آنالیزور) سابقا روی نیمکت نساجی حاضر بوده و احمد عبدالله زاده، شهاب گردان، محمد آبشک و محمد قاسمی‌نژاد (بازیکن) در نساجی سابقه بازی داشته‌اند و قطعا انگیزه زیادی برای موفقیت برابر تیم سابق خود خواهند داشت، تیمی که خاطرات خوب از آن به یادگار دارند. سعید آذری مدیرعامل و امیرحسین قاضی‌نور معاون اجرایی باشگاه فولاد نیز سمت‌های این چنینی در باشگاه نساجی داشته‌اند.

 

فولاد در هفته‌های اخیر موفق به کسب برد شده و شش پیروزی از هفت بازی اخیر خود باعث شده تا آن‌ها با 42 امتیاز مدعی کسب سهمیه آسیایی باشند و از وضعیت خوبی در جدول برخوردار هستند. نبرد برابر نساجی و سه امتیاز این بازی می‌تواند برای قرمزپوشان اهوازی بسیار حساس باشد چرا که این برد با توجه به بازی‌های رو در رو تیم‌های بالانشین، وضعیت را برای کسب سهمیه آسیایی تیم فولاد هموار می‌کند. قرمزپوشان اهوازی پس از این دیدار به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها