کد خبر : 1698547 | 06 مرداد 1399 ساعت 14:55 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

تا سال 2023

برادرزاده اولی هوینس سرمربی هوفن هایم شد

سباستین هوینس مربی تیم دوم باشگاه بایرن مونیخ فصل بعد هدایت باشگاه هوفن هایم را برعهده خواهد داشت.

برادرزاده اولی هوینس سرمربی هوفن هایم شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هوفن هایم امروز رسما اعلام کرد که سباستین هوینس برادر زاده اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن را به عنوان سرمربی فصل بعد خود انتخاب کرده است. سباستین هوینس پیش از این سابقه هدایت تیم های جوانان لایپزیش و بایرن را برعهده داشته و فصل قبل با تیم دوم بایرن فاتح دسته سوم فوتبال آلمان( 3. Liga) شد.

 

 

1514818

 

 

باشگاه هوفن هایم فصل گذشته عنوان ششم را کسب کرد ولی از 4 بازی تا پایان فصل با اخراج آلفرد شرودر بدون مربی بود.

سباستین هوینس تا سال 2023 با هوفن هایم قرارداد بسته است.

الکساندر روسن رئیس باشگاه هوفن هایم در مورد انتخاب هوینس گفت:« سباسیتن پیش از این ثابت کرده است که توانایی های زیادی در تبدیل کردن بازیکنان جوان و مستعد به ستاره های باکیفیت دارد و ما تحت تاثیر فلسفه فوتبالی او قرار گرفتیم. افکار او کاملا با استراتژی باشگاه همخوانی دارد و با او به موفقیت در فصل بعد خوشبین هستیم.»

 

 

1514820

 

 

 

بعد از جنجال‌های شدید 5 ماه پیش در جریان دیدار دو تیم بایرن مونیخ و هوفن هایم که به توقف موقتی بازی انجامید و در طی آن گروهی از هواداران بایرن با به نمایش گذاشتن بنرهایی توهین‌آمیز به شعار دادن علیه دتمار هوپ مالک باشگاه هوفنهایم پرداختند، مسئولان باشگاه بایرن و دیگر مقامات فوتبال آلمان به ستایش بازیکنان بایرن مونیخ پرداخته و خودداری آنها از ادامه دادن به روند بازی عادی بعد از توهین به دتمار هوپ را نشانه‌ای از به حاشیه رفتن تندروهای افراطی دانسته‌اند.

 

بایرنی ها در دقایق پایانی دیداری که 6-0 پیش بودند، تنها به پاسکاری در میانه زمین پرداختند تا مخالفت خود با شعارهای هواداران افراطی را نشان دهند. در واقع می توان گفت رابطه خوب سران بایرن و دتمار هوپ مالک هوفن هایم در سپردن هدایت این باشگاه به هوینس بی تاثیر نبوده است.

 

 

1482440

 

 

 

دیدگاه‌ها