کد خبر : 1698563 | 06 مرداد 1399 ساعت 16:18 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت لیورپول

راز تداوم موفقیت های لیورپول از زبان کلوپ

یورگن کلوپ می گوید طی این سال ها رابطه بسیار عمیق و دوستانه ای بین او و بازیکنان لیورپول ایجاد شده است.

راز تداوم موفقیت های لیورپول از زبان کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل 20-2019 به طلسم 30 ساله خود پایان داد و با هدایت یورگن کلوپ توانست قهرمان لیگ برتر شود. این اولین قهرمانی قرمزها در شکل جدید برگزاری لیگ انگلیس و در مجموع نوزدهمین قهرمانی شان در لیگ محسوب می شد.

 

 

1514020

 

 

لیورپول با 99 امتیاز توانست قهرمانی را کسب کند و روز گذشته نیز با برتری 1-3 بر نیوکاسل، بهترین پایان ممکن را برای فصل 20-2019 رقم زد. در طول فصل لیورپول به ندرت مسائل حاشیه ای در درون تیم داشت. بازیکنان شاداب بودند و تقریبا هیچ تنشی در رختکن این تیم وجود نداشت.

یورگن کلوپ در مصاحبه با وبسایت باشگاه لیورپول گفت:« راضی نگاه داشتن بازیکنان در طول فصل کار بسیار دشواری است ولی بین من و بازیکنانم یک رابطه دوستانه عمیق وجود دارد که طی این سال ها ایجاد شده است.

ارتباط خوب بین اعضای تیم واضح و مشخص است. علاقه من به بازیکنانم البته بیشتر از علاقه آنها به من است چرا که مجبورم تصمیماتی سخت اتخاد کنم و کار یک مربی نیز همین است. همیشه چیزهایی هستند که دوست ندارم انجام شان بدهم ولی مجبور می شوم و زمانی که می بینم با وجود همه تصمیمات سخت، بازهم بازیکنان خوشحالند و از من راضی به نظر می رسند، برایم ارزش زیادی دارد. دقیقا به هیمن دلیل همیشه سعی کرده ام با بازیکنان دوست باشم.»

 

 

1513739

 

 

کلوپ ادامه داد:« مثل این است که خانواده ام را شاد و خوشحال ببینم. پس از پیروزی چلسی بر سیتی و مسجل شدن قهرمانی ما، وقتی همسر و فرزندانم را دیدم، بسیار خوشحال و از خود بیخود بودند. بازیکنان نیز همینطور بودند. این برای من همه چیز است.

این تصاویر همیشه در ذهنم باقی خواهند ماند و هرگز فراموش شان نخواهم کرد همانطور که خاطرات موفقیت هایم در دورتموند هرگز از ذهنم پاک نشده است. دستیارانم خودشان را داخل استخر انداختند و خدا را شکر که من آنجا کنارشان نبودم. همین تصاویر و خاطرات، انرژی و سوخت من برای ادامه راه در تمامی این سال ها بوده اند و خواهند بود.»

 

 

1513509

 

 

کلوپ در پایان گفت:« یک سال 365 روز است و دقیقا نمی دانم یک فصل فوتبال چقدر طول می کشد. ما در روز بازی دو ساعت در نهایت کنار هم هستیم ولی در طول هفته اغلب اوقات را در کمپ تمرینی ملوود باهم می گذرانیم.

چطور با وجود این همه موانع و سختی های یک فصل، مصدومیت ها و .... انرژی مان را برای گذر از چالش ها و کسب پیروزی حفظ می کنیم؟ این ممکن نیست مگر به خاطر انرژی ای که هر روز به یکدیگر می دهیم.»

 

دیدگاه‌ها