کد خبر : 1698598 | 06 مرداد 1399 ساعت 19:10 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال- سپاهان؛ دو نبرد به فاصله 10روز؟

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته سازمان لیگ به نظر می رسد بازی معوقه استقلال و سپاهان روز دوشنبه 20مرداد و یا سه شنبه 21مرداد برگزار خواهد شد

استقلال- سپاهان؛ دو نبرد به فاصله 10روز؟

به گزارش "ورزش سه"، براساس اعلام سازمان لیگ مسابقات فوتبال لیگ برتر روز پنج شنبه سی مرداد ماه به پایان خواهد رسید. براساس برنامه ریزی صورت گرفته هفته بیست و هفتم رقابت ها جمعه 10مرداد و شنبه 11 مرداد برگزار خواهد شد که ممهترین بازی این هفته بین استقلال و سپاهان روز شنبه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد .


بر همین اساس  در هفته بیست و هفتم  دو تیم استقلال و سپاهان روز پنج شنبه 16مرداد به ترتیب به مصاف شهر خودرو و نساجی خواهند رفت و پرسپولیس روز جمعه 17مرداد  در برابر ذوب آهن خواهد ایستادو سایر دیدارها دوشنبه 20مرداد برگزار خواهد شد تا دو هفته پایانی رقابت ها به صورت همزمان روزهای 25و 30مرداد برگزار شود تا تکلیف سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و تیم های سقوط کننده مشخص شود.


با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و بر اساس پیش بینی ها به نظر می رسد دیدار حساس معوقه مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی بین استقلال و سپاهان با پنج روز استراحت روز  دوشنبه 20مرداد و یا سه شنبه 21 مرداد  برنامه ریزی شده تا تکلیف ضلع چهارم مرحله نیمه نهائی حذفی که شامل تیم های پرسپولیس ، تراکتور و نفت مسجد سلیمان می باشد مشخص شود.

دیدگاه‌ها