کد خبر : 1698656 | 06 مرداد 1399 ساعت 23:15 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

کامبک رویایی فکری در دوئل شش‌های سابق استقلال

دو کاپیتان سابق تیم استقلال امشب در یک بازی جذاب و البته جنجالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر دو تیم نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند؛ شاگردان فکری که هفته گذشته موفق شدند در آزادی استقلالِ مجیدی را متوقف کنند و در راه کسب سهمیه آسیایی امید آن‌ها را کاهش دهند، امشب باید به دیدار دیگر سرمربی استقلالی لیگ می‌رفتند. روند بازی به گونه‌ای بود که شاگردان نکو در آستانه یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه بودند و با دو گل از حریف خود پیش افتاده بودند تا اولین شکست نساجی در دوران محمود فکری رقم بخورد.

 

اما در ده دقیقه پایان بازی ورق برگشت و با دبل حامد شیری و مجتبی ممشلی این شاگردان محمود فکری بودند که یک پیروزی دراماتیک خانگی را جشن می‌گرفتند؛ بردی که تحت الشعاع سوت‌های جنجالی حسن اکرمی هم بود و البته باعث شد تا شانس فولادی‌ها در راه کسب سهمیه آسیایی کمرنگ شود.

محمود فکری با این پیروزی فوق العاده و با ثبت یک کامبک درخشان، هم روند شکست ناپذیری‌اش در نساجی را ادامه داد و هم در دوئل با سرمربیان استقلالی لیگ روند خوب خود را ادامه داد؛ جالب آن‌که فکری و نکونام هر دو در یک پست در سالهای نه چندان دور برای استقلال به میدان می‌رفتند و بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می‌بستند و شماره 6 هم، عدد محبوب در میان پیراهن‌های تیم بود که به تن می‌کردند.

 

 

1514941

 

با کامبک امشب قائمشهری‌ها، این تیم در جایگاه نهم جدول قرار گرفت و تداوم روند شکست ناپذیری‌شان با سرمربی جدید می‌تواند آنها را در جایگاه بهتری در جدول تا پایان فصل قرار دهد؛ شاگردان نکو نیز با این شکست در جایگاه ششم باقی ماندند و امیدوارند چهار دیدار پیش‌روی خود را پیروز شوند و رقبا ناکام باشند تا شانس‌شان برای صعود به آسیا مجددا پررنگ شود.

 

 

1514942

دیدگاه‌ها