کد خبر : 1698726 | 07 مرداد 1399 ساعت 10:45 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار کلوپ به لیورپولی‌ها درباره کرونا

یورگن کلوپ به بازیکنان خود نسبت به اوجگیری دوباره بحران کرونا هشدار داد و گفت آنها باید برنامه تعطیلات‌شان را بر اساس وضعیت جدید ویروس تنظیم کنند.

هشدار کلوپ به لیورپولی‌ها درباره کرونا

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به بازیکنانش نسبت به اوجگیری دوباره بحران ویروس کووید19 هشدار داده و گفت بازیکنان لیورپول که بعد از قهرمانی تیمشان در لیگ برتر به تعطیلات رفته اند باید آماده باشند تا با توجه به شرایط جدید بحران کرونا برنامه هایشان را تغییر دهند و این مسئولیت بر عهده آنها است.

 

1514997

 

با اینکه لیگ قهرمانان از ماه آینده میلادی از سر گرفته می‌شود ولی چون لیورپول از این رقابتها حذف شده بازیکنان این تیم بعد از پایان لیگ برتر در روز یکشنبه که با قهرمانی آنها پایان گرفت رسماً به مرخصی رفته اند تا پیش از شروع تمرینات پیش فصل آینده استراحت کنند.

 

کلوپ می‌گوید با وجود بحرانی‌تر شدن دوباره وضعیت اپیدمی کرونا در نقاط مختلف دنیا اگر باشگاه مقاصد سفرهای تفریحی بازیکنان را تایید کنند آنها اجازه دارند به تعطیلات بروند. اما هر بازیکن نسبت به سلامت خود مسئول است و باید اطلاعات درباره شرایط محیطی هر کشور را به صورت دقیق در اختیار داشته و بر اساس آنها برنامه خود را تنظیم کند.

 

1512925

 

کلوپ در این باره گفت: " بحث کردن در این باره به جایی نمی‌رسد. بچه‌ها مجازن د به تعطیلات بروند و ما تا زمانی که بدانیم هر کدام از آنها کجا می‌رود مشکلی نداریم. چون کشورهایی که آنها قصد سفر دارند کاملاً ایمن هستند. ولی شرایط ممکن است تغییر کند و این مسئولیت به دوش بچه‌ها است. آنها باید مراقب باشند که هر وقت لازم شد کشور مقصدشان را ترک کنند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت: " وظیفه ما این نیست که به بچه‌ها بگوییم شاید اسپانیا دوباره مرزهایش را ببندد یا چیزهایی از این قبیل. این مسئولیت به عهده بچه‌ها است و خودشان از این موضوع باخبرند. هیچکدام از ما دیگر نمی تواند کارهایی که قبلاً می کرده را انجام دهد و همه باید در زندگی مان منظمتر از قبل باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها