کد خبر : 1698811 | 07 مرداد 1399 ساعت 17:36 | 42.2K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش آاس؛

آرتور-پیانیچ؛ نمونه ای جدید از ویرانی مدیریتی بارسا

آرتور ملو ستاره برزیلی بارسا این روزها دست به شورش زده و قصد بازگشت به این باشگاه را ندارد. حاشیه ای جدید در فصل اسف بار بارسلونا.

آرتور-پیانیچ؛ نمونه ای جدید از ویرانی مدیریتی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، 29 ژوئن گذشته بود که بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ به توافق رسیدند. آرتور با 72 + 10 میلیون یورو راهی یووه شد و پیانیچ هم با 65 میلیون یورو به بارسلونا ملحق شد. طبق قرارداد، این جا به جایی در پایان فصل جنبه رسمی خواهد گرفت و هر دو بازیکن باید به تیم های شان تا پایان فصل جاری متعهد می ماندند.

 

 

1506959

 

 

یک ماه بعد وضعیت دو بازیکن کاملا متفاوت است. در این بازه زمانی میرالم پیانیج 325 دقیقه برای یوونتوس به میدان رفته و آرتور حتی یک دقیقه هم برای بارسا بازی نکرد. او پیش از عزیمت به تورین برای تست های پزشکی یوونتوس تنها 4 دقیقه در بازی با سلتا بود که وارد میدان شد و در شش بازی آخر بارسا در لالیگا نیمکت نشین بود و حتی خمیازه کشیدن های او در بازی با اوساسونا بازتابی منفی در رسانه ها پیدا کرد.

 

 

1515114

 

 

ستاره بوسنیایی یوونتوس در کسب نهمین اسکودتوی این باشگاه نقش بسیار تاثیرگذاری داشت. او 74 دقیقه برابر جنووا، 49 دقیقه برابر تورینو، 69 دقیقه برابر میلان، 57 دقیقه برابر ساسوئولو و 78 دقیقه برابر سامپدوریا در میدان بود ولی برابر آتالانتا، اودینزه و لاتزیو به میدان نرفت که دلایلی کاملا فنی داشت و مائوریتزیو سازی سرمربی یووه ترجیح داد به بازیکن 30 ساله خود استراحت بدهد.

پیانیچ پس از پایان سری آ که تنها دو بازی از آن باقیمانده، خود را برای مصاف با لیون در دور برگشت یک هشتم نهایی مهیا خواهد کرد و در صورت صعود یووه به یک چهارم نهایی، با این تیم راهی لیسبون خواهد شد.

 

در سوی مقابل آرتور ملو که پس از رسمی شدن انتقالش به یوونتوس از ایده های کیکه ستین سرمربی بارسا نیز خارج شد، روز گذشته اعلام کرد که به بارسا بازنخواهد گشت و خواهان فسخ قراردادش با باشگلاه کاتالان شده است. درخواستی که با واکنش منفی بارسلونا روبرو شده و این بازیکن را تهدید به تنبیه انضباطی کرده اند.

 

 

1513611

 

 

آرتور 29 آوریل گذشته بیانیه ای منتشر کرد که در آن ضمن تکذیب تمامی شایعات، تاکید کرد هیچ تمایلی برای جدایی از بارسا ندارد ولی او نمی دانست که خود باشگاه تمایل برای فروش او دارد. ستاره برزیلی که به شدت از بارسلونا و کیکه ستین خشمگین است، حالا دیگر قصد همراهی آبی اناری ها در لیگ قهرمانان را هم ندارد. 

مورد آرتور یک مورد دیگر از نا به سامانی های مدیریتی در بارسلوناست و از مقایسه بین وضعیت پیانیچ و آرتور می توان به مسائل زیادی پی برد. پایانی تلخ برای هافبکی که دو سال پیش از گرمیو جذب شد و قرار بود ژاوی دوم بارسلونا باشد.

 

 

دیدگاه‌ها