کد خبر : 1698734 | 07 مرداد 1399 ساعت 11:25 | 39.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره برزیلی دیگر نمی‌خواهد برای بلوگرانا بازی کند

خشم بارسا از دهن‌کجی آرتور؛ باید برگردی!

موندو دپورتیوو صفحه اول خود را به درگیری بین آرتور ستاره برزیلی بارسلونا و این باشگاه اختصاص داده و از ابهام در وضعیت او خبر داده.

خشم بارسا از دهن‌کجی آرتور؛ باید برگردی!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو امروز صفحه اول خود را به آرتور ملو ستاره برزیلی بارسا اختصاص داده و می‌گوید آرتور به باشگاه اطلاع داده که در کشورش برزیل خواهد ماند و قصد بازگشت به بارسلون را ندارد. در عین حال بارسا به او اعلام کرده که اجازه چنین کاری را ندارد و در صورت عدم بازگشت علیه او پرونده ای انضباطی باز خواهد شد.

 

1515069

 

موندو دپورتیوو می‌گوید نزدیکان آرتور به این روزنامه گفته اند بین او و باشگاه مذاکرات در جریان است و آرتور اعلام کرده مایل نیست تا پایان فصل به شهر بارسلون برگردد. او به مدیریت بارسا گفته مایل نیست تا پایان فصل دیگر در تمرینهای بلوگرانا شرکت کرده یا برای این تیم در لیگ قهرمانان به میدان برود.

 

آرتور فصل آینده با پیراهن یوونتوس بازی خواهد کرد ولی تا پایان فصل جاری بازیکن بارسا است و چون این تیم باید در لیگ قهرمانان به میدان برود خواهان در اختیار داشتن این ستاره برزیلی است. بر اساس توافق بارسا و یوونتوس‌، فصل آینده آرتور برای یوونتوس و پیانیچ برای بارسا بازی خواهد کرد. ولی در این مدت رفتار پیانیچ درست برعکس آرتور بوده است.

 

1515068

 

آرتور روز چهارشنبه گذشته در فرودگاهی در بارسلون و در حال بازگشت به کشورش برزیل دیده شد. موندو دپورتیوو می‌گوید نزدیکان آرتور به این روزنامه اطلاع داده اند این ستاره برزیلی از تصمیم باشگاه برای واگذار کردن او به یوونتوس عصبانی است و در نتیجه قصد دارد حالا که لیگ اسپانیا به پایان رسیده قراردادش با بارسا همین حالا فسخ شود تا دیگر مجبور به بازی برای این تیم نباشد. اما این روزنامه می‌گوید بارسلونا هم مصمم است که از او در لیگ قهرمانان استفاده کند و به هیچ وجه از این موضع خود کوتاه نخواهد آمد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها