کد خبر : 1698931 | 08 مرداد 1399 ساعت 14:55 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

پرونده یاغی برزیلی بارسلونا در کمیته انضباطی

وکلای بارسلونا در حال بررسی پرونده آرتور ملو هستند تا جریمه ای بی سابقه را برایش منظور کنند.

پرونده یاغی برزیلی بارسلونا در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، 29 ژوئن گذشته بود که بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ به توافق رسیدند. آرتور با 72 + 10 میلیون یورو راهی یووه شد و پیانیچ هم با 65 میلیون یورو به بارسلونا ملحق شد. طبق قرارداد، این جا به جایی در پایان فصل جنبه رسمی خواهد گرفت و هر دو بازیکن باید به تیم های شان تا پایان فصل جاری متعهد می ماندند.

 

 

1511774

 

 

آرتور ملو که پس از رسمی شدن انتقالش به یوونتوس از ایده های کیکه ستین سرمربی بارسا نیز خارج شد، 2 روز پیش اعلام کرد که به بارسا بازنخواهد گشت و خواهان فسخ قراردادش با باشگلاه کاتالان شده است. درخواستی که با واکنش منفی بارسلونا روبرو شده و این بازیکن را تهدید به تنبیه انضباطی کرده اند.

 

طبق گزارش موندودپورتیوو باشگاه بارسلونا با درخواست او برای فسخ قرارداد به شکل قاطع مخالفت کرده و از او خواسته به قراردادش احترام گذاشته و تا پایان لیگ قهرمانان برای جدایی صبر کند. باشگاه کاتالان همچنین اعلام کرده است که به طور قطع جریمه انضباطی سنگینی را برای این بازیکن برزیلی در نظر خواهد گرفت و در کمیته انضباطی باشگاه پرونده ای در همین زمینه برای او تشکیل داده است.

وکلای باشگاه بارسلونا این روزها در حال بررسی این پرونده هستند تا جریمه ای درخور آرتور برایش در نظر  بگیرند. در واقع بارسلونا از شورش و رفتار غیرمنتظره ستاره برزیلی شگفت زده شده است و احتمالا یک جریمه بی سابقه را برای او منظور خواهد کرد.

 

 

1515275

دیدگاه‌ها