کد خبر : 1698850 | 07 مرداد 1399 ساعت 22:52 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش داشتیم، داور بی‌تجربه نمی‌گذاشتند؛

شاه‌علی‌دوست: زیر باد کولر گلزنی آسان است!

کاپیتان سایپا تاکید کرد که نباید درباره نحوه کار تیم‌ها در این مقطع از فصل اظهار نظر غیر منطقی صورت بگیرد.

 شاه‌علی‌دوست: زیر باد کولر گلزنی آسان است!

به گزارش "ورزش سه"، روزبه شاه‌علی‌دوست درباره تساوی در بازی اخیرشان مقابل شاهین شهرداری اظهار کرد: در هیچ سالی تجربه سفر به بوشهر در این فصل را نداشتیم چراکه معمولا در این وقت سال تیم‌ها به دنبال زمین تمرین در شهرهای سردسیر برای انجام تمرینات بدنسازی پیش فصل هستند، نه برنامه‌ریزی برای انجام رقابتی ۶ امتیازی در شرجی‌ترین شهر کشور.

 

او ادامه داد: از پشت تلویزیون و زیر باد کولر ترسیم سیستم‌ها و گلزنی آسان است، اما اینکه در دمای ۴۰ درجه با رطوبت ۸۰ درصد بتوانی در زمین با جدیت تمام بدوی کار سختی است. با این وجود، با مدیریتی که در زمین مسابقه داشتیم، توانستیم چند موقعیت خوب مقابل شاهین شهرداری ایجاد کنیم.

 

هافبک نارنجی پوشان با بیان اینکه تیم ما با پنج بازیکن غایب مقابل شاهین قرار گرفت، ابراز کرد: پس از شروع دوباره لیگ برتر ۹ بازی داشتیم و داریم که نتیجه گرفتن در این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ما توانستیم تا به اینجا در پنج دیدار موفق عمل کنیم.

 

شاه‌علی‌دوست در خصوص بازی پیش روی سایپا مقابل ماشین‌سازی عنوان کرد: این دیدار با توجه به رقابت دو تیم و جایگاهشان در جدول یک مسابقه ۶ امتیازی است؛ بازیکنان تیم ما هم‌قسم شدند تا در این مسابقه به برتری برسند و شرایط خود را بهتر کنند.

 

 

 

1405012

 

 

او پیرامون شرایط سایپا اظهار کرد: آقای صادقی خود را وقف باشگاه سایپا کرده و حمایت مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه نیز مهره تاییدی بر همین ادعا است. مدت زیادی است که افتخار سایپایی بودن را دارم و به جرات می‌توانم بگویم کمتر سرمربی‌ای در فوتبال ایران همانند صادقی دیده‌ام چراکه او از تمام پتانسیل خود برای تیم و باشگاه استفاده می‌کند.

 

کاپیتان سایپا اضافه کرد: وقتی سرمربی تیم این جرات را دارد تا تیم را جوان و کم‌هزینه ببندد، نباید دیگر دغدغه داوری و یا برنامه مسابقات را داشته باشد، اما در لیگ ما این موضوع جزو تبعات تیم جوان بستن است.

 

شاه‌علی‌دوست تصریح کرد: اگر چند ملی‌پوش و بازیکن خارجی داشتیم، داور بی‌تجربه برای ما نمی‌گذاشتند و این واقعا تاسف‌آور است؛ البته مطمئن باشید اگر لیگ با نظم و به موقع شروع می‌شد، ما رتبه خوبی در جدول داشتیم.

دیدگاه‌ها