کد خبر : 1698939 | 08 مرداد 1399 ساعت 15:58 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای فولاد از بالاترین انگیزه برخوردار هستم

وکیا: تمام تمرکزمان روی بقای گل گهر است

مدافع گل گهر از انگیزه بالای تیم و خودش برای جدال حساس مقابل فولاد خوزستان خبر می‌دهد؛ دیداری که امتیازش برای آنها از بالاترین اهمیت برخوردار است.

وکیا: تمام تمرکزمان روی بقای گل گهر است

به گزارش "ورزش سه"، یوسف وکیا که طی سه بازی اخیر گل گهر در پست دفاع چپ و غیرتخصصی به کار گرفته شده، توانست اعتماد کادرفنی را به خود جلب کند و با یک پاس گل سهم زیادی در پیروزی مقابل ماشین داشته است. وکیا که در ابتدای فصل نیز به عنوان مدافع راست برای این تیم کار می‌کرد در جدال با ماشین سازی توانست پایه گذار گل پیروزی و ارزشمند تیمش شود و اکنون اما در آستانه دیدار با فولاد خوزستان (تیم سابقش) با مصدومیت مواجه شده است. با این حال او امیدوار است بتواند در فاصله باقیمانده تا این دیدار حساس خود را به آن برساند.

 

وکیا در ابتدا درباره شرایط تیمش گفت: مسلما با دو پیروزی پیاپی هفته‌های اخیر جو تیم از نظر روحی خوب است اما مسلما ما راه سختی همچنان پیش رو داریم. چهار بازی حساس مقابل فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس و ذوب آهن باقی مانده و باید تلاش زیادی داشته باشیم تا برای بقا و دستیابی به امتیاز لازم در این مسیر آماده شویم. 

 

مدافع گل گهر درباره حضور در پست غیرتخصصی طی دیدارهای اخیر گفت: اکنون در شرایطی هستیم که هیچ کس نباید به منافع فردی‌اش فکر کند. هر کس هر کمکی از دستش بربیاید برای موفقیت و بقای تیم داشته باشد. نباید دیگر فرصتی را از دست بدهیم و حسرت بزرگی برای ما باقی بماند. ما به مجموعه و هواداران گل گهر احترام می‌گذاریم و تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در نهایت به هدف بزرگ‌مان برسیم. روزهای ابتدایی فصل و عدم دستیابی به امتیاز شرایط سختی برای ما شکل داده و باید با تمرکز بالا از این چهار بازی خارج شویم.

 

 

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در پست غیرتخصصی و در سمت چپ نیز توانستیم رضایت کادرفنی را بهمراه داشته باشم. پاس گل تحت هر شرایطی لذتبخش است و خصوصا این روزها که هر گلی می‌تواند سرنوشت تیم را به کلی تغییر دهد و در هفته‌های پایانی به هدف‌مان برسیم. متاسفانه اما در بازی با ماشین سازی دچار آسیب دیدگی شدید شدم و مچ پایم هم خونریزی کردم اما قطعا تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم به بازی با فولاد برسم.

 

بازیکن سابق فولاد درباره تقابل با این تیم گفت: فولاد امسال با جواد نکونام و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، توانسته به نتایج خوبی دست پیدا کند و از این جهت برای آنها خوشحالم. با این حال امیدوارم بتوانم در این بازی خانگی برنده ما باشیم و از این جهت کاملا امیدوار هستم که در ادامه فولاد در چهار بازی باقیمانده‌اش بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کسب کند. ما اما برای این بازی خانگی چاره‌ای جز برد و دستیابی به امتیاز نداریم و باید به بهترین شکل از فرصتی که در اختیار داریم سود ببریم و البته کاملا به بازی سختی که در پیش داریم آگاه هستیم.

 

وکیا در پایان گفت: تمام بردهای ما مربوط به نیم فصل دوم است. جایی که ما در ابتدای فصل شرایط سختی را دنبال کردیم و اکنون فشار مضاعفی به تیم وارد شده است. اما هنوز هیچ چیز تمام شده نیست و تلاش خواهیم داشت تا با حمایت مسوولان و قوت قلب هواداران به هدف بزرگ‌مان دست پیدا کنیم و در نهایت جشن بقا را برگزار کنیم. پتانسیل گل گهر قطعا بیشتر از این است و مسلما در ادامه حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت اما در شرایط فعلی وظیفه همه ما این است که به دنبال دستیابی به نتیجه طی چهار بازی آینده باشیم.

دیدگاه‌ها