کد خبر : 1698971 | 08 مرداد 1399 ساعت 17:55 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

دیاباته؛ هدف مورد علاقه قایدی (عکس)

باشوی کوچک اّی ها، در این فصل از رقابت های لیگ برتر، بیشتر از هر کس دیگری به دیاباته پاس گل داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز لیگ نوزدهم بود که مهدی قایدی بازیکن 21 ساله استقلال با پوشیدن پیراهن شماره 10 استقلال، قول داد که در این فصل از رقابت های لیگ برتر، 10 گل برای استقلال به ثمر برساند. وعده ای که در ابتدا هواداران استقلال با دیده تردید به آن نگاه می کردند و هواداران رقیب نیز آنرا دستمایه طنز قرار دادند.


اما قایدی که در اولین فصل حضورش با پیراهن آبی گفته بود لقب باشوی کوچک را می پسندد، بی توجه به حواشی بیرون از زمین کارش را در زمین مسابقه انجام داد و تا به اینجا فصل 9 بار موفق شده دروازه حریفان را باز کند و 6 بار نیز به هم تیمی هایش پا گل داده است.


قایدی در این فصل بیشتر از هر کسی به دیاباته پاس گل داده. 4 مورد از 6 پاس گل باشوی کوچک، زمینه گلسازی دیاباته را فراهم کرده است. مهاجم بوشهری استقلال یکبار در دربی به ارسلان مطهری و یکبار نیز در دیدار با نساجی به علی کریمی پاس گل داده است.

 

1515325

 


قایدی در دیدارهای استقلال در مقابل تراکتور، سپاهان، شهرخودرو و شاهین بوشهر پایه ساز گلزنی دیاباته بوده و البته باید این نکته را نیز ذکر کرد که تک گل شیخ به نساجی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، حاصل کار فردی قایدی و خطای مدافعین نساجی بر روی او بود که البته در این آمار حساب نشده است.

دیدگاه‌ها