کد خبر : 1698973 | 08 مرداد 1399 ساعت 18:00 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

یک کرونایی دیگر در لالیگا؛ این بار از سویا

باشگاه سویا به شکل رسمی اعلام کرد که تست کرونای یکی از بازیکنانش مثبت اعلام شده است.

یک کرونایی دیگر در لالیگا؛ این بار از سویا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که به شکل رسمی اعلام شد مهاجم رئال مادرید یعنی ماریانو دیاز به ویروس کرونا مبتلا شده و باید به مدت 14 روز در قرنطینه به سر ببرد؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی غایب باشد.

 

دقایقی پیش اما به شکل رسمی مشخص شد که یک بازیکن از یک تیم لالیگایی دیگر نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است. بازیکن کرونایی از سویا بوده و این باشگاه نیز لحظاتی پیش به شکل رسمی این مسئله را تایید کرد. در بیانیه سویا در این باره آمده است: " سویا بلافاصله کلیه مسئولان ذیصلاح ورزشی و بهداشتی را از این ماجرا آگاه ساخته، فرد آلوده را قرنطینه کرده، به طور موقت تمرینات تیم را به حالت تعلیق درآورده و فعالیتهای ضدعفونی را در محل مورد نظر انجام داده است. همچنین به طور دقیق از پروتکل های تعیین شده برای این شرایط پیروی خواهد شد."

 

 

1515330

 

 

اما Football Espana مدعی شده که بازیکن مورد نظر علائم چندانی ندارد و از وضعیت سلامتی خوبی برخوردار است. این اتفاق ما در حالی رخ داده که سویا باید حدود هشت روز دیگر در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف رم برود؛ مسابقه ای که با این خبر می‌تواند دوباره برگزار شدن آن در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها