کد خبر : 1699051 | 09 مرداد 1399 ساعت 03:25 | 47.2K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع یوونتوس، دوباره در لیست خرید بارسلونا

ماتیا دی شلیو مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و یوونتوس با 10 میلیون یورو اجازه انتقال این بازیکن را صادر می کند.

مدافع یوونتوس، دوباره در لیست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از منتفی شدن انتقال ژائو کانسلو از منچسترسیتی به بارسلونا، این تیم در سری آ به دنبال جذب یک مدافع کناری است و ماتیا دی شلیو در فهرست خرید بلوگرانا قرار گرفته است. نام ماتیا دی شلیو برای اولین بار در جریان مذاکرات دو طرف برای معاوضه بین میرالیم پیانیچ و آرتور ملو ظاهر شد، اما در نهایت دو تیم به شکل دیگری به توافق رسیدند و دی شیلیو نیز در تورین ماندنی شد.

 

1447138

 

اما حالا توتومرکاتووب ادعا می کند که بارسلونا دوباره مذاکرات با یوونتوس در مورد انتقال این مدافع کناری و 27 ساله را آغاز کرده است. یکی از بزرگترین مزیت های این بازیکن توانایی او برای بازی کردن هم در سمت راست و هم در سمت چپ است.

 

دی شیلیو پس از ورود به آکادمی میلان، تجارب فراوانی در بالاترین سطح کسب کرد و در ادامه با نظر مکس آلگری راهی تورین شد. اما دی شیلیو در فصل جاری چندان مورد نظر مائوریتسیو ساری نبوده و به نظر می رسد یوونتوس در صورت پرداخت 10 میلیون یورو از سوی بارسلونا مشکلی با فروش او ندارد. 14 سال پیش جانلوکا زامبروتا، مدافع ایتالیایی یوونتوس نیز بعد از سقوط این تیم به سری بی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد و راهی نوکمپ شد.

دیدگاه‌ها