کد خبر : 1699123 | 09 مرداد 1399 ساعت 14:53 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

سزار لوئیس منوتی:

گایاردو می تواند مربی رئال شود ولی زیدان ....

سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که زین الدین زیدان نمی تواند در ریورپلاته و در مجموع لیگ آرژانتین مربی موفقی باشد.

گایاردو می تواند مربی رئال شود ولی زیدان ....

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان سرمربی رئال توانست با این تیم به یک قهرمانی دیگر دست پیدا کند. زیزو توانسته با رئال فاتح 11 جام شود و به ازای هر 19 بازی توانسته یک جام برای رئال به دست بیاورد.

او سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان را رئال را در کارنامه دارد اما سزار لوئیس منوتی سرمربی نامدار آرژانتینی که این تیم را در سال 1978 قهرمان جهان کرد و البته مقطعی هم هدایت بارسا را برعهده داشت، معتقد است که سرمربی فرانسوی در تیمی مثل ریورپلاته موفقیتی کسب نخواهد کرد.

 

 

 

1513983

 

 

منوتی به تیک اسپورتس گفت:« معتقدم مارسلو گایاردو(سرمربی موفق ریورپلاته) می تواند مربی رئال شود و با این تیم جام بگیرد ولی زین الدین زیدان نمی تواند در ریور مربی موفقی باشد. نه اینکه گایاردو از زیدان بهتر باشد بلکه همه چیز به ماهیت و شکل لیگ آرژانتین بر می گردد.»

 

 

1459016

 

 

منوتی ادامه داد:« فوتبال آرژانتین پیچیده و دشوار است و هدایت تیمی مثل رئال خیلی راحت تر از هدایت ریورپلاته است. به ریور در سال های اخیر نگاه کنید. در اینجا وقتی بازیکنی می درخشد، سریع به فوتبال اروپا ترانسفر می شود و گایاردو در سال های اخیر مجبور شده با این شرایط کنار آمده و هر بار هم از ریور تیمی جدید و برنده بسازد اما رئال تیمی پر از ستاره است و اگر ستاره ای جدا شود، بازیکنی هم سطح او جذب خواهد شد.

رئال می تواند انگشت روی هر بازیکنی بگذارد و او را در اختیار زیدان قرار دهد. البته که زیدان مربی بسیار خوبی است و همین امسال هم این مساله را ثابت کرد.»

 

دیدگاه‌ها