کد خبر : 1699197 | 09 مرداد 1399 ساعت 23:44 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونی رودیگر:

من تیمو ورنر را راضی کردم بیاید چلسی

آنتونی رودیگر، مدافع چلسی مدعی شد به تیمو ورنر در این باشگاه کمک خواهد کرد.

من تیمو ورنر را راضی کردم بیاید چلسی


به گزارش "ورزش سه"، برخی نشریات فاش کردند آنتونی رودیگر نقش مهمی در راضی شدن هموظنش تیمو ورنر در انتقال به چلسی داشته و این روند در مورد کای هاورتز نیز در حال تکرار شدن نیست. مدافع چلسی این اخبار را رد نکرد و اذعان داشت وظیه اش این است به تیمو ورنر برای جا افتادن در تیم جدیدش کمک کند.

 

آنتونی رودیگر گفت: "کای هاورتز یک استعداد بزرگ بوده و فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. هاورتز بسیار جوان است، اما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. در مورد انتقال تیمو ورنر، من فقط کاری را وظیفه ام بود انجام دادم. ما در حین دوران قرنطینه زیاد صحبت کردیم و البته من مدت هاست که ورنر را از زمان بازی در تیم ملی آلمان و اشتوتگارت می شناسم.

 

1514859

 

تماشای اینکه دوران حرفه ای ورنر چگونه پیش رفته، او هر سال چگونه پیشرفت کرده، بهتر شده، گل های بیشتری به ثمر می رسد و پاس گل هم بیشتر می دهد برای من خوشحال کننده است. من برای ورنر بسیار خوشحالم، حالا موفق شده است مانند من حرکت کرده و آلمان را ترک کند و به انگلیس بیاید.

 

من یکی از افرادی بودم که به متقاعد کردن ورنر برای آمدن به چلسی کمک کردم، بنابراین این وظیفه من است که به او کمک کنم تا به خوبی در رختکن جا بیفتد. البته ما با هم به زبان آلمانی صحبت می کنیم، اما ورنر خیلی خوب انگلیسی نیز حرف می زند. همه ما باید به او کمک کنیم و این اتفاق رخ خواهد داد. تیمو ورنر هر سال بیشتر از سال گذشته موفق به گلزنی می شود و این خصوصیت بارز اوست."

دیدگاه‌ها