کد خبر : 1699227 | 10 مرداد 1399 ساعت 11:20 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاری سن ژرمن، در انتظار معجزه برای امباپه

توماس توخل سرمربی PSG می‌گوید آماده شدن کیلیان امباپه برای بازی این تیم مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان به یک معجزه نیاز دارد.

پاری سن ژرمن، در انتظار معجزه برای امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه چندی پیش از ناحیه قوزک پا مصدوم شده و به نظر می‌رسد دیدار تیمش PSG مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان که روز 22 مرداد برگزار خواهد شد را از دست می‌دهد. توماس توخل در صحبتهایی با ارزیابی شرایط تیمش گفت رسیدن امباپه به بازی مقابل آتالانتا به یک معجزه نیاز دارد.

 

1515589

 

کیلیان امباپه در روزهای اخیر و در جریان دیدار پاری سن ژرمن و سنت اتین در فینال جام حذفی فرانسه از ناحیه قوزک پا آسیب دید و پزشکان باشگاه فرانسوی اعلام کردند حدود سه هفته از میادین دور خواهد ماند.

 

این در حالی است که PSG روز 22 مرداد باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا برود. توخل می‌گوید انتظار ندارد ستاره بزرگ تیمش امباپه را در این بازی مهم در اختیار داشته باشد چرا که بهبود او در این فرصت کم چیزی شبیه یک معجزه خواهد بود.

 

1514873

 

توخل در این باره گفت: " عدم حضور امباپه تاثیر زیادی بر ما خواهد گذشت ولی امیدوارم بتوانیم برای این مساله راه حل پیدا کنیم. ما هنوز امیدوارم او بتواند بازی کند ولی احتمالش خیلی خیلی کم است. رسیدن او به بازی آتالانتا نیاز به یک معجزه دارد. ما باید با عدم حضور او کنار بیائیم"

 

توخل در ادامه گفت: " همانطور که می‌دانید برای مسابقه فردا مقابل لیون نیز کیلیان امباپه را در اختیار نخواهیم داشت؛ اتفاقی که قطعاً روی کار ما تاثیر خواهد گذاشت. دیدار مقابل لیون بسیار دشوار است چرا که آنها تیمی در سطح لیگ قهرمانان اروپا هستند.

 

ما در یک دیدار سخت مقابل سنت اتین در فینال جام حذفی به پیروزی رسید و حالا یک چالش دیگر یعنی پیروز شدن مقابل تیمی که تنها یک قدم با حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد، پیش روی ماست. به طور قطع پیروزی مقابل لیون می‌تواند باعث شود که با روحیه ای مناسب برای تقابل با آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا آماده شویم."

دیدگاه‌ها