کد خبر : 1698196 | 04 مرداد 1399 ساعت 18:45 | 41K بازدید | 1 دیدگاه

بیانیه رسمی PSG درباره مصدومیت کیلیان امباپه

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مدعی شد که تا ۷۲ ساعت آینده وضعیت قطعی کیلیان امباپه مشخص خواهد شد.

بیانیه رسمی PSG درباره مصدومیت کیلیان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن مقابل سنت اتین در مسابقه فینال جام حذفی فرانسه بود که کیلیان امباپه در دقیقه 30 بازی و بعد از تکل خشن مدافع حریف روی زمین افتاد. در همان ابتدا نیز مشخص بود که ستاره فرانسوی دچار آسیب‌دیدگی شدید شده و همین اتفاق نیز رخ داده بود چرا که امباپه با چشمانی گریان زمین مسابقه را ترک کرد.

 

گریه های کیلیان امباپه بعد از مصدومیت و البته حضور در جشن قهرمانی PSG با عصا باعث شد که صحبت‌هایی در رابطه با دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین مطرح شود. همچنین ساعاتی پیش برخی رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که احتمالاً این بازیکن ادامه لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

 

 

1514239

 

 

حالا اما باشگاه پاری سن ژرمن به شکل رسمی نسبت به وضعیت ستاره فرانسوی خود واکنش نشان داده است. بر اساس ادعای این باشگاه رباط مچ پای امباپه آسیبی ندیده اما تورم زیادی در آن مشاهده می شود. در بیانیه PSG پیرامون این موضوع آمده است: " در قسمت بیرونی پای امباپه تورم زیادی مشاهده می شود. با این حال طی 72 ساعت آینده و پس از تجزیه و تحلیل دقیق تر وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد."

 

اگرچه باشگاه پاریسی اعلام وضعیت نهایی امباپه را به 72 ساعت آینده موکول کرده اما بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن شانسی برای حضور در ادامه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد؛ اتفاقی که می تواند بدترین خبر ممکن برای سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن یعنی توماس توخل تلقی شود.

دیدگاه‌ها