کد خبر : 1699252 | 10 مرداد 1399 ساعت 13:30 | 37.2K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا برای فصل آینده

رسمی: رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا برای فصل آینده

بارسلونا امروز رسماً از پیراهن دوم خود برای فصل آینده یعنی فصل 2020-2021 رونمایی کرد. این پیراهن به رنگ مشکی با رگه‌های طلایی عرضه شده است. پیشتر از پیراهن اول بارسلونا در فصل آینده در تاریخ 14 جولای رونمایی شده بود.

 

پیراهن اول بارسلونا: رونمایی شده در 14 جولای

پیراهن اول بارسلونا برای فصل آینده حدود دو هفته پیش در تاریخ 14 جولای به شکل رسمی توسط این باشگاه رونمایی شده بود. پیراهنی که رنگهای سنتی و همیشگی این باشگاه یعنی آبی و اناری در آن به صورت رگه‌های عمودی طراحی شده است.

 

1515626

 

پیراهنهای فصلهای اخیر بارسولنا طرحهایی ماجراجویانه تر داشتند ولی این باشگاه امسال تصمیم گرفته در ادای دینی به موفق ترین دوران تاریخ این باشگاه از طرح پیراهن آن دوران که طرحی سنتی است استفاده کند.

 

پیراهن دوم بارسلونا: امروز رونمایی شد

 

بارسلونا امروز رسماً از پیراهن دوم خود در فصل آینده رونمایی کرد. پیراهنی که توسط کمپانی نایک تولید شده به رنگ سیاه بوده و علامتهای باشگاه و کمپانی تولید کننده، نام اسپانسر تبلیغاتی، سر آستینها و یقه این پیراهن به رنگ طلایی طراحی شده است.

 

1515625

 

پیراهن سوم بارسلونا

با اینکه از پیراهن سوم بارسلونا تا کنون رونمایی نشده ولی پیش از این برخی رسانه ها دست به انتشار عکسهایی از این پیراهن زده اند. پیراهنی که ظاهراً به رنگ صورتی روانه بازار خواهد شد.

 

1515627

 

 

دیدگاه‌ها