کد خبر : 1699356 | 10 مرداد 1399 ساعت 23:40 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز ما را دزدیدند و هیچ اتفاق نیفتاد؛

حدادی‌فر: دانیال و جواد محمدی کرونایی نیستند !

قاسم حدادی فر می گوید سه امتیاز تیم فوتبال ذوب آهن را در بازی با ماشین سازی دزدیده اند و هیچ اتفاقی هم رخ نداده است.

حدادی‌فر: دانیال و جواد محمدی کرونایی نیستند !

به گزارش "ورزش سه"،  قاسم حدادی فر هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی بود. 25 دقیقه اول را خوب شروع نکردیم ولی در مابقی دقایق خوب بازی کردیم و می توانستیم یک برد خوب بیاوریم ولی همچنان در حسرت برد هستیم. شرایط ما روز به روز بدتر می شود. تمام تلاشمان را می کنیم. شرمنده هواداران و مسئولین هستیم ولی شبانه روزی تلاش می کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. جایگاه ذوب آهن واقعا اینجا نیست. نمی شود این را تقصیر مدیریت دانست یا بازیکنان یا مسائل بیرونی. یک سری اتفاقات در این سال سخت دست به دست هم داد و این شرایط برای ما رقم خورد. امیدوارم امسال را پشت سر بگذاریم تا بعدا تصمیم بگیریم برای آینده.


ادامه حرف های حدادی فر در مورد اتفاقات داوری بود و در این مورد تاکید کرد: دوست ندارم از این لفظ استفاده کنم ولی سه امتیاز بازی ما را برداشتند یا دزدیدند. حقیقت این است که سه امتیاز واقعی ما را برداشتند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. داور بازی به من قرمز داد ولی کوچکترین بی احترامی ای به ایشان نکردم. حالا من مهم نیستم ولی سه امتیاز حساس را از ما برداشتند و رفت. هیچ اتفاقی نیفتاد و تیم ما اگر الان وضعیتش اینطور است، به خاطر ان بازی است. اگر آن بازی را برده بودیم و سه امتیاز را گرفته بودیم، بچه ها فوتبالشان را بازی می کنند. الان تیم واقعا استرس دارد. ما سوار بازی هستیم و موقعیت ایجاد می کنیم ولی ترس از نباختن همیشه با ما است.


او ادامه داد: حالا کاری است که شده. باید تلاش کنیم. همه. مردم اصفهان؛ هواداران؛ مدیران و مسئولان تا تیم را از انتهای جدول جدا کنیم. حداقل از انتخای جدول جدا شویم. واقعا حیف است. خیلی ناراحت می شوم که این تیم برای نیفتادن تلاش می کند. من اول فصل می گفتم که این تیم برای سهمیه خواهد جنگید ولی الان وضعیت خیلی بدی داریم.


حدادی فر در رابطه با شرایط جواد محمدی و اینکه چرا در بازی های خانگی ذوب اهن حضور ندارد، اینطور واکنش نشان داد: ما خیلی ناراحت ایشان هستیم. چون دچار یک مریضی سخت هستند. هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم و به ایشان تقدیم کنم. ولی نشد. این مریضی برای همه خانواده ها هست و در این شرایط همه درگیرش هستند به خصوص در این وضعیت کرونایی.


حدادی فر در پاسخ به این سوال که ایا محمدی مدیرعامل تیم به کرونا مبتلا شده است، اضافه کرد: نخیر؛ یک مریضی دیگر است. شرایطشان خیلی سخت است. از همه می خواهم برای ایشان دعا کنید. نمی شود تقصیر شرایط فعلی ذوب اهن را به گردن مدیریت انداخت یا بازیکنان یا دیگر عوامل. می گویم شرایط سخت است. من صمیمانه آرزوی سلامتی دارم برای آقای محمدی و امیدوارم ایشان را زودتر ببینیم و سلامتی اش بازگردد.
او سپس در مورد شرایط بازیکن کرونایی تیم عنوان کرد: ایشان الان در قرنطینه هستند. یک هفته دیگر تست می دهند.


آیا دانیال اسماعیلی فر هم به کرونا مبتلا شده است. حدادی فر در واکنش به این سوال گفت: دانیال فکر نمی کنم. یک بازیکن دیگر هست. ایشان مشکل همسترینگ دارد.


حدادی فر البته در بخش پایانی صحبت هایش تاکید کرد که دانیال اسماعیلی فر بازیکن کرونایی ذوب آهن نیست.

دیدگاه‌ها