کد خبر : 1699436 | 11 مرداد 1399 ساعت 13:37 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

کار فنی‌ام مشخص است و دنبال لابی نیستم

اسلامی: شیمیدر و من تمایلی به جدایی نداریم

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال شیمیدر گفت: هم من و هم تیم شیمیدر تمایلی برای جدایی از هم نداریم.

اسلامی: شیمیدر و من تمایلی به جدایی نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدرضا اسلامی در مورد وضعیتش اظهار داشت: در حال حاضر در یکی از مدارس بسکتبال کارهای تکنیکی پایه را انجام می‌دهم و برا فصل بعد برنامه ریزی می‌کنم. تمام بازی‌های فصل گذشته را یک بار دیگر مشاهده کردم و وضعیت دفاعی و حمله خود را بار دیگر مرور کردم.

 

* دو طرف تمایلی به جدایی نداریم/ فصل قبل مدعی قهرمانی بودیم

وی در مورد اینکه حضورش در تیم بسکتبال شیمیدر برای فصل بعد چگونه است، گفت:  هنوز جلسه ای برای سال جدید نداشتیم، اما هر دو طرف میلی برای جدایی از یکدیگر نداریم. باشگاه سرمایه گذاری خوبی را انجام داده و ما هم تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دادیم. فصل گذشته را با بدشانسی آغاز کردیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و شرایط مان برای پلی‌آف عالی بود. بازیکن خارجی خوب در حال اضافه شدن بود و خودمان را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانستیم که متاسفانه ویروس کرونا همه چیز را تعطیل کرد.

 

* دنبال لابی نیستم

سرمربی فصل گذشته شیمیدر در پاسخ به این سوال که آیا از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارد یا خیر، عنوان کرد: واقعیت این است که غیر از یکی دو تیم مانند ذوب‌آهن بقیه به صورت جدی وارد نشده‌اند. من هم اولویتم شیمیدر بوده و دوست دارم با افراد لابی کنم و به تیم‌ها برنامه بدهم.

وی ادامه داد: اگر شرایطی باشد که با شیمیدر بمانم، این کار را می‌کنم و اگر هم نباشم اینطور نیست که خودم به تیمی پیشنهاد بدهم، چون کار فنی‌ام مشخص است. شخصا شیمیدر را دوست دارم و سال گذشته هم خیلی تلاش کردیم که نتیجه بگیریم.

 

 

* تعطیلی چند ماهه به ضرر بسکتبال است

اسلامی گفت: به هرحال وضعیت برگزاری لیگ مشخص نیست و نمی‌دانیم به چه شکل خواهد شد. امیدوارم این بیماری زودتر برود و ورزش روزهای قبل خود بازگردد. خوب نیست بسکتبال ما چندین ماه تعطیل باشد و با ادامه این روند ضرر خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها