کد خبر : 1699484 | 11 مرداد 1399 ساعت 17:30 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

رودی گارسیا:

برای برد مقابل یووه باید در فاز هجومی بهتر عمل کنیم

رودی گارسیا، سرمربی لیون معتقد است که تیمش برای پیروزی مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا باید در خط حمله با دقت بیشتری عمل کند.

برای برد مقابل یووه باید در فاز هجومی بهتر عمل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لیون شب گذشته در فینال جام اتحادیه فرانسه در وقت‌های قانونی به تساوی بدون گل مقابل پاری‌سن‌ژرمن دست یافت اما در ضربات پنالتی این تیم پر ستاره توماس توخل بود که موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و دومین جام قهرمانی خود طی چند روز اخیر را بالای سر ببرد.

 

ناکامی لیون در دیدار برابر پاری سن ژرمن به این معنا بود که آنها دیگر شانسی برای حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده نخواهند داشت و بنابراین باید تمام تمرکز خود را روی تقابل با یوونتوس در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذارند.

 

 

1495460

 

 

رودی گارسیا پس از شکست تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن گفت: " باخت مقابل پاریسن ژرمن در ضربات پنالتی نشان داد که عملکرد خوبی را از خود ارائه داده ایم. در لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل یوونتوس باید در فاز هجومی بهتر عمل کنیم. البته مسابقه برابر پاری سن ژرمن یک کمک خوب پیش از جدال برابر یوونتوس بود.

 

حالا ما باید سرمان را بالا نگه داریم، مثبت فکر کنیم و از همه اینها برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا استفاده کنیم. مقابل تیمی مانند پاری سن ژرمن که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسته شده خوب عمل کردیم و این باعث می شود که با اطمینان خاطر پا به دیدار مقابل یووه بگذاریم."

دیدگاه‌ها