کد خبر : 1699496 | 11 مرداد 1399 ساعت 18:44 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

مثلث تهاجمی رئال برابر منچسترسیتی لو رفت؟

تمرین امروز رئال مادرید با پیراهن های جدید به انجام رسید و زیدان یک بازی درون تیمی هم ترتیب داد.

مثلث تهاجمی رئال برابر منچسترسیتی لو رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته تا بازی برگشت حساس منچسترسیتی و رئال در ورزشگاه اتحاد باقیمانده است. رئال بازی رفت را زمستان گذشته 1-2 در برنابئو باخته و 17 مرداد باید در زمین سیتی این نتیجه را برگرداند. شرایط کهکشانی ها به مراتب نسبت به بازی رفت بهتر است و پس از کسب عنوان قهرمانی لالیگا باروحیه تر به نظر می رسند.

 

 

1515941

 

 

تمرینات رئال این روزها با جدیت تمام دنبال می شود و زیدان امروز یک بازی درون تیمی بین بازیکنانش ترتیب داد. یک تیم پیراهن سفید و تیم دیگر پیراهن صورتی را به تن داشت و در نهایت بازی با برتری تیم سفیدپوش به اتمام رسید. پیراهن های استفاده شده در بازی امروز، پیراهن های جدید باشگاه هستند که فصل 21-2020 مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این احتمال هم وجود دارد که در بازی برابر سیتی رئالی ها این پیراهن را به تن کنند.

 

 

1515940

 

 

در تیم سفیدپوش مثلث تهاجمی را ادن هازارد، مارکو آسنسیو و کریم بنزما تشکیل می دادند و طبق گزارش منابع اسپانیایی، زیدان قصد دارد همین مثلث را برابر سیتی به میدان بفرستد. سرمربی فرانسوی معمولا پیش از بازی های مهم سعی می کند ترکیب مورد نظر خود را در بازی های درون تیمی امتحان کند و در اسپانیا بر این اعتقادند که همین مثلث روز بازی با سیتی کار را شروع خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها