کد خبر : 1699584 | 11 مرداد 1399 ساعت 22:40 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

رامین در لیگ ستارگان همه کار می‌کند؛

رضاییان؛ دفاع راست ترمز بریده لیگ ستارگان!

ملی‌پوش ایرانی الشحانیه باز هم در ترکیب تیمش نمایش موثری داشت و در جریان تساوی مقابل السیلیه روی هر دو گل تیمش ایفای نقش کرد.

رضاییان؛ دفاع راست ترمز بریده لیگ ستارگان!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه برای دومین بازی با بهره‌مندی از کریم انصاری‌فرد در راس خط حمله‌اش، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف الشحانیه‌ای رفت که مثل همیشه رامین رضاییان را در سمت راست خط دفاعی داشت.
 

الشحانیه که به دنبال بقا در لیگ ستارگان است، بازی هجومی را در دستور کارش قرار داد و در دقیقه ۲۰ حمله‌ای از سمت چپ زمین به وجود آورد که پس از توپ ارسالی، احمد البخیت مدافع جوان السیلیه در زمان زدن ضربه سر توسط رامین رضاییان، با بازی خطرناک روی او خطا کرد تا داور اعلام پنالتی کند.


رامین رضاییان که هفته قبل نمایش درخشانی مقابل الاهلی داشته و دو گل در جریان برتری تیمش به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۲۱ بازی امشب پنالتی‌ای که گرفته بود را وارد دروازه السیلیه کرد تا تیمش با یک گل پیش بیفتد.


در دقیقه ۳۷ نذیر بلحاج با شوت تماشایی پای چپ از پشت محوطه جریمه دروازه الشحانیه را باز کرد، اما حملات السیلیه همچنان ادامه یافت و این تیم روی پاس مهاجم ایرانی‌اش توانست در این بازی خانگی پیش بیفتد.

 

1516121


کریم انصاری‌فرد که تا پیش از این مسابقه ۶ گل به ثمر رسانده بود، امشب در هفدهمین بازی فصل خود برای السیلیه پُرتلاش ظاهر شد و در دقیقه ۴۰ با پاس در عمق محمد ابوزریق را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با ضربه چیپ برای دومین بار دروازه یاران رضاییان را باز کند.


در حالی که بازی با برتری یاران انصاری‌فرد رو به پایان بود، در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده توپ ارسالی از میانه زمین را رامین رضاییان با پرش بلند و ضربه سر زیبایی به سعود فرحان پاس داد تا این بازیکن در آخرین لحظات گل تساوی الشحانیه را به ثمر رساند.


تیم السیلیه که تا دومین دقیقه وقت‌های اضافه انصاری‌فرد را در ترکیب داشت و پس از خروج او گل مساوی را دریافت کرد، با توقف ۲ بر ۲ مقابل الشحانیه ۲۵ امتیازی و در جایگاه ششم جدول لیگ ستارگان قطر ماند و یاران رضاییان هم با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به الخور که یک بازی کمتر از آنها انجام داده، در جایگاه دوازدهم ماندند ولی با این نتیجه امیدوار به بقا شدند.

 

1516122


رامین رضاییان با وجود اینکه در پست مدافع راست بازی می‌کند، اما توانسته نمایش خیره کننده‌ای در این فصل از لیگ ستارگان داشته باشد و امشب هم توانست یک پنالتی بگیرد، گلزنی کند و یک پاس گل بدهد تا نقش مهمی در یک امتیاز تیمش داشته باشد.


این مدافع راست ملی‌پوش ایرانی با گلزنی مقابل السیلیه تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۱ رساند تا در رتبه چهارم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد و تا پایان بازی‌های روز اول هفته نوزدهم، فاصله سه گله با صدر جدول گلزنان پیدا کند.

دیدگاه‌ها