کد خبر : 1699615 | 11 مرداد 1399 ساعت 23:56 | 64.6K بازدید | 0 دیدگاه

حساب و کتابهایی که اشتباه درآمد؛

حساب تویئتر شایان مصلح را برگردانید !

شایان مصلح بخشیده شد تا به کار سپاهان بیاید ولی بیشتر از تیم خودش، حضورش در زمین به سود استقلال شد !

حساب تویئتر شایان مصلح را برگردانید !

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه سوت مهم‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر توسط بیژن حیدری در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به صدا دربیاید، یک جنگ دیگر در بیرون از مستطیل شروع شده بود؛ نبردی که نقطه عطف آن شایان مصلح بود.

 

مصلح به دلیل انتشار یک پست توئیتری جنجالی، با واکنش سریع کمیته اخلاق مواجه شد و محرومیت او به باشگاه سپاهان ابلاغ شد. پس از این بود که شایان مصلح انتشار این پست توئیتری را در صفحه اینستاگرام خود تکذیب کرد و سپس تلاش باشگاه سپاهان برای بخشش محرومیت این بازیکن آغاز شد.


عملکرد محمد طیبی در دو دیدار برابر پارس جنوبی جم و تراکتور سبب خشم کادر فنی سپاهان از این بازیکن شد و به همین دلیل هم بود که آنها پیگیر بازگرداندن مصلح به ترکیب اصلی تیمشان بودند؛ بازیکنی که مقابل نفت آبادان در کنار مهدی زاده عملکرد قابل قبولی ارائه داده بود.

 

 

1516134

 

پس مستندات باشگاه سپاهان به کمیته اخلاق رسید و برای آنها اثبات شد که مصلح ادمین آن صفحه توئیتری نبوده و یکی با نام او در این صفحه فعالیت داشته و سرانجام کمیته اخلاق چند ساعت مانده به آغاز بازی حساس برابر استقلال محرومیت این بازیکن را بخشید.


با بخشش محرومیت این بازیکن، فضای هواداران استقلال در فضای مجازی بار دیگر پر شده بود از بی عدالتی هایی که علیه این تیم صورت می گیرد، ولی اینبار ماجرا برای این تیم متفاوت بود و شایان انگار همان مهره ای بود که استقلالی‌ها به آن در بازی تعیین کننده فصل نیاز داشتند.

 

1516136

 

شایان که در کنار مهدی زاده زوج قلب خط دفاعی سپاهان را تشکیل داده بود، روی هر دو گل استقلال نقشی تعیین کننده داشت؛ گل اول بازی با بی احتیاطی او در کورس با دیاباته و خطای پنالتی او به ثمر رسید و روی گل دوم هم خودش کار را یکسره کرد تا روی ارسال نه چندان خوب دانشگر و برخورد توپ به بدنش، برای دومین مرتبه، دروازه پیام نیازمند مقابل تیم 10 نفره استقلال باز شود.

 

البته این تنها کارکرد امروز مصلح مقابل استقلال نبود و او روی گل دوم به بازگشت محمد دانشگر بازیکن جنجالی و پرحاشیه این روزهای آبی پوشان به ترکیب و پایان روزهای بلاتکلیفی او نیز کمک کرد تا یکی از رقیبان مستقیمان سپاهان در کسب سهمیه آسیایی به نوعی تقویت هم شده باشد.

 

1516135

 

 

شنبه یازدهم مردادماه 1399 یکی از آن روزهایی است که مصلح مرد همیشه خندان سپاهان همواره به تلخی از آن یاد خواهد کرد؛ شبی که قرار بود برای او و سپاهان با خاطراتی شیرین، ثبت کلین شیت برای نیازمند و احتمالا گلی که در ثانیه های آخر بازی ثبت کرد، به ذهن آورده شود ولی حقیقت این بازی برای مصلح تقدیم به یک پنالتی و زدن گل دوم استقلال بود ....
با اتفاقاتی که در بازی رقم خورد، حالا اگر مسئولان باشگاه سپاهان به عقب بازگردند، احتمالا دیگر نه مستنداتی برای تکذیب حساب توئیتری منتسب به شایان مصلح ارسال می کنند و نه بیانیه ای برای رفع محرومیت او صادر خواهند کرد !

دیدگاه‌ها