کد خبر : 1699617 | 12 مرداد 1399 ساعت 00:06 | 88.5K بازدید | 7 دیدگاه

شروع درگیری وریا و نورافکن از کجا بود؟ (عکس)

بازی استقلال و سپاهان همانطور که انتظار می رفت، حساس و جنجالی بود و این دیدار صحنه های درگیری کم نداشت.

شروع درگیری وریا و نورافکن از کجا بود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال توانست 10 نفره دست به کار بزرگی بزند و سپاهان پرستاره را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا گام بزرگی را برای کسب نائب قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بردارد.


اما یکی از اتفاقات ویژه این دیدار، درگیری نورافکن با وریا غفوری کاپیتان استقلال بود. درگیری لفظی ای که منجر به دریافت کارت زرد برای هر دو بازیکن شد. 


با توجه به حواشی پیش آمده در دیدار رفت و شادی نورافکن پس از به ثمر رساندن گل تساوی به استقلال، انتظار می رفت که در غیاب هواداران آبی پوش در این بازی، نورافکن در مقابل بازیکنان استقلال کار راحتی نداشته باشد و به نوعی آنها برای تلافی دیدار رفت، اجازه خودنمایی را به بازیکن سپاهان ندهند.

 

 

1516144

 


در دقیقه 16 این دیدار، اولین درگیری غفوری و نورافکن در کنار زمین رخ داد. جایی که پاس ترکمان به نورافکن رسید و کاپیتان استقلال برای تصاحب توپ با سمت نورافکن آمد که پس از روی زمین افتادن بازیکن سپاهان، بیژن حیدری به نشانه خطای غفوری در سوت خود دمید. خطایی که با اعتراض وریا همراه بود و او حتی قسم می خورد که خطایی مرتکب نشده است. البته در تصاویر تلویزیونی نیز به نظر می رسید حق با غفوری است.

 

 

1516146

 


پس از آن صحنه و در دقیقه 41 این دیدار، محمد محبی با یک پاس کوتاه نورافکن را صاحب توپ کرد که عارف غلامی و وریا غفوری با نورافکن بر سر توپ درگیر شدند که پس از برخورد توپ به پای نورافکن، پرتاب اوت به سود استقلال اعلام شد.


در تصاویر تلویزیونی مشخص است که نورافکن برای تصاحب توپ ضرباتی را با دست به وریا غفوری وارد می کند که پس از بیرون رفتن توپ از زمین، وریا نیز به سمت بازیکن سپاهان برمیگردد و جملاتی را به زبان می آورد.

 

 

1516147

 


نورافکن پس از بلند شدن از جایش، جلوی دهانش را می گیرد و ظاهرا جملات منشوری ای را به زبان می آورد. پس از این صحنه، داور مسابقه هر دو بازیکن را فراخواند ولی به دلیل ادامه دار بودن درگیری های دو بازیکن، آنها را با کارت زرد جریمه کرد.


در ادامه نیز رضاوند به دلیل خطا بر روی نورافکن از زمین مسابقه اخراج شد تا حاشیه های این دیدار به اوج خود برسد. البته کادر فنی سپاهان برای جلوگیری از اخراج نورافکن، در بین دو نیمه او را تعویض کرد.

 

1516143

دیدگاه‌ها