کد خبر : 1699801 | 12 مرداد 1399 ساعت 21:44 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ و توضیح در مورد روزهای دشوار هدایت بایرن

نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ در مورد شرایط دشوار هدایت این تیم صحبت کرد.

کوواچ و توضیح در مورد روزهای دشوار هدایت بایرن

به گزارش "ورزش سه"، نیکو کوواچ بعد از یک فصل موفق و فتح دو گانه داخلی، اوایل این فصل و بعد از شکست سنگین با پنج گل برابر فرانکفورت از بایرن مونیخ اخراج شد. در روزهای حضور نیکو کوواچ در بایرن اخباری در مورد رابطه نامناسب او با برخی ستاره های بزرگ مانند توماس مولر شنیده می شد و حالا این سرمربی کروات مدعی شد نیمکت نشین کردن بازیکنان بزرگ باعث افزایش فشار روی سرمربی می شود.

 

1448481

 

نیکو کوواچ گفت: "هر گاه بازیکنی در ترکیب قرار نمی گیرئد احساس خوبی ندارد و هر چقدر او ستاره بزرگ تری باشد این حس افزایش می یابد و بازیکن دیگر خیلی ناراحت می شود که این روند باعث افزایش فشارها روی شانه سرمربی تیم می شود. مدیریت شرایط در چنین موقعیتی آسان نیست، اما من برای فتح جام هدایت بایرن مونیخ را بر عهده کرفته بودم و این اتفاق نیز رخ داد. من فهمیدم چه اتفاقی افتاده است و این به من در آینده دوران مربیگری کمک خواهد کرد. اما به هر حال شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید.

 

فوتبال عشق و علاقه من است و بدون شور و شوق به چیزی نمی رسیم. من سعی می کنم به بازیکنانم نزدیک باشم و نمی خواهم بازیکنان از من بترسند. ما دوست نیستیم اما باید رابطه خوبی داشته باشیم. من از آن دسته سرمربیان نیستم که بیرون گود ایستاده و با رصد شرایط همیشه به دنبال ایرادگیری باشد."

دیدگاه‌ها