کد خبر : 1699922 | 13 مرداد 1399 ساعت 15:45 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

دیداری که سرنوشت تونی کروس را تغییر داد

بازی رفت رئال مادرید برابر سیتی، یک قبل و بعد را برای هافبک آلمانی کهکشانی ها رقم زد.

دیداری که سرنوشت تونی کروس را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، 5 ماه پیش رئال در سانتیاگو برنابئو در حالی به مصاف منچسترسیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رفت که تونی کروس روی نیمکت حضور داشت. مشخص نبود چرا زین الدین زیدان ستاره آلمانی تیمش را در ترکیب اصلی قرار نداده بود و خط هافبک تیمش را فده والورده، لوکا مودریچ و کاسیمیرو تشکیل می دادند.

رئال 1-2 به سیتی باخت و تونی کروس یک دقیقه هم به میدان نرفت و از روی نیمکت شاهد شکست تیمش به خصوص در خط میانی برابر هافبک های سیتی بود.

 

 

1481632

 

 

پس از اتمام مسابقه، گفت و گوی او و پپ گواردیولا در حالی که دستان خود را روی دهان گذاشته بودند تا کسی متوجه مضمون مکالمه نشود، بسیار خبرساز شد.

از همان بازی به بعد تونی کروس دیگر هیچ دیداری را از دست نداد و به برنامه های سرمربی فرانسوی بازگشت. در واقع زیدان به خوبی متوجه شده بود که غیبت تونی کروس تا چه اندازه به تیمش ضربه زده است.

 

کروس سپس در 13 بازی پیاپی لالیگا در 10 بازی فیکس بود و در سه بازی نیز به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد. در 10 دیداری که بازیکن ثابت بود، تنها برابر بتیس و ویارئال تعویض شد و در بازی برابر مایورکا، بیلبائو و لگانس هم که کار را از روی نیمکت شروع کرد، به ترتیب 28، 5 و 29 دقیقه فرصت بازی نصیبش شد. او به جای ادن هازارد، والورده و کاسیمیرو وارد میدان شده بود. کروس تا به اینجای فصل توانسته شش گل نیز برای رئال به ثمر برساند.

 

 

1514384

 

 

پیش از بازی رفت برابر سیتی کروس تنها 5 بازی رئال را از دست داده بود؛ بازی با بروژ، ایبار، مایورکا، اوساسونا و اونیونیستا اما از 26 فوریه به بعد تبدیل به همان بازیکن تاثیرگذار همیشگی در ایده های زین الدین زیدان شد. او با 3479 دقیقه حضور در زمین، هفتمین بازیکن رئال از این حیث در طول فصل بوده و در میان هافبک های وسط، بیش از هر بازیکنی در میدان بوده است.

 

دیدگاه‌ها