کد خبر : 1699937 | 13 مرداد 1399 ساعت 16:50 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

بند آنتی نیمار در قرارداد آنسو فاتی و بارسلونا!

بارسلونا به دلیل شرایط اقتصادی بد ناشی از کرونا توان مالی لازم برای خریدهای بزرگ را ندارد و قصد دارد بودجه خود را بیشتر صرف تمدید با بازیکنان فعلی کند.

بند آنتی نیمار در قرارداد آنسو فاتی و بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در ابتدای فصل و زمانی که تنها 16 سال داشت، اولین بازی رسمی خود با پیراهن بارسا را تجربه کرد. او به خوبی از غیبت لیونل مسی و لوئیس سوارز استفاده کرد و با زدن چند گل رکوردهای منحصر به فردی را به ثبت رساند اما با بازگشت دو فوق ستاره بارسا او هم راهی نیمکت شد.

 

 

1475271

 

 

اواخر سال 2019 بود که فاتی قراردادش با بارسا را تا 2022 تمدید کرد و برای او بند فسخ 170 میلیون یورو در نظر گرفته شد اما به دلیل اینکه هنوز به سن قانونی نرسیده، این قرارداد در سطح بازیکنان حرفه ای نبود و دستمزد آماتوری نیز دریافت می کند. از همان زمان مشخص بود که بارسا باید قراردادی دیگر نیز به او پیشنهاد بدهد.

درخشش ادامه دار فاتی در طول فصل در نهایت سران بارسا را در مورد این قضیه به قطعیت رساند و مدتی است که گفت و گوها بین طرفین شروع شده است و باشگاه کاتالان هم مشکلی برای پذیرش خواسته های پدیده جوان خود ندارد.

 

 

1503627

 

 

هدف بارسا بستن قراردادی حرفه ای با فاتی است که زمان رسیدن او به 18 سالگی جنبه رسمی به خود خواهد گرفت. تلاش منچستریونایتد و یکی دو باشگاه انگلیسی دیگر برای جذب فاتی باعث شده تا بارسلونا برای رخ ندادن اتفاقی مشابه نیمار، هر چه زودتر به فکر تمدید با فاتی باشد و رقم فسخ او را نیز 400 میلیون یورو در نظر گرفته است.

باشگاه کاتالان که قدرت جذب نیمار و لائوتارو را از دست داده، بخش زیادی از بودجه خود را صرف تمدید با تازیکنان فعلی خود خواهد کرد. مارک آندره تراشتگن، لیونل مسی و آنسو فاتی در ابتدای صف تمدید قرار دارند.

 

 

دیدگاه‌ها