کد خبر : 1699942 | 13 مرداد 1399 ساعت 17:03 | 52.1K بازدید | 2 دیدگاه

بعد از تماس با افرادی از تیم رقیب؛

آنتونیو کونته در آستانه یک خیانت تاریخی به اینتر

برخی مطبوعات ایتالیایی مدعی شدند که آنتونیو کونته به حضور در تیم سابق خود و البته رقیب اینتر یعنی یوونتوس فکر می‌کند.

آنتونیو کونته در آستانه یک خیانت تاریخی به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، طی یکی دو روز گذشته بحث اختلاف آنتونیو کونته با سران اینتر و احتمال جدایی این سرمربی ایتالیایی از نراتزوری به تیتر یک مطبوعات تبدیل شده است؛ تا جایی که بسیاری از آنها معتقد هستند احتمالاً کونته در پایان این فصل از اینتر جدا خواهد شد و جای خود را به ماسیمیلیانو آلگری یا مائوریسیو پوچتینو می دهد.

 

حالا اما روزنامه نگار معروف لاریپوبلیکا یعنی فرانکو وانی ادعا می کند که سرمربی حال حاضر اینتر در هفته‌های گذشته با افرادی از باشگاه یوونتوس در تماس بوده است. این روزنامه نگار در ادامه مدعی شده که کونته سال گذشته نیز خواهان بازگشت به یوونتوس بود و حتی مذاکراتی با پاول ندود و فابیو پاراتیچی انجام داد اما سرانجام با مخالفت سران بیانکونری روبرو شده است.

 

 

1516577

 

 

از طرف دیگر اگر چه مائوریتزیو ساری در اولین فصل حضور خود به عنوان سرمربی یوونتوس با این تیم به مقام قهرمانی سری آ دست یافته اما شکست این تیم در فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی باعث شده که نیمکت او کمی لرزان باشد. همچنین گفته می شود در صورت حذف یوونتوس از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه تورینی ساری را اخراج خواهند کرد.

 

گاتزتا دلو اسپورت اما ادعا می‌کند که هنوز توافقی بین یوونتوس و آنتونیو کونته شکل نگرفته اما در عین حال سرمربی ایتالیایی هیچ گاه نسبت به حضور دوباره در تورین بی علاقه نبوده است.

 

 

1516578

 

 

کونته، کاپیتان پیشین یوونتوس، با این تیم به تمام مقام‌های قهرمانی ممکن دست یافت و همچنین در قامت سرمربیگری یکی از پایه گذاران اصلی به قدرت رسیدن دوباره این تیم در فوتبال ایتالیا طی سال های اخیر بوده است.

دیدگاه‌ها