کد خبر : 1699973 | 13 مرداد 1399 ساعت 20:25 | 28.5K بازدید | 7 دیدگاه

جذاب ترین لیگ اروپا متعلق به کدام کشور است؟

به نظر می رسد در حال حاضر رقابت در سری آ از دیگر لیگ ها جذاب تر دنبال می شود.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این فصل در شرایطی برای نهمین فصل متوالی فاتح اسودتو شد که تنها با یک امتیاز اختلاف بالاتر از اینتر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. دومین لیگ نزدیک در بین پنج لیگ برتر اروپایی لالیگا بود که در آن رئال مادرید موفق شد با پنج امتیاز برتری نسبت به بارسلونا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

1516251

 

اما اوضاع در لیگ برتر متفاوت بود و لیورپول برای اولین بار در شرایطی قهرمان لیگ برتر شد که در پایان فصل 18 امتیاز بیشتر از منچسترسیتی داشت. بایرن مونیخ با 13 امتیاز برتری نسبت به دورتموند فاتح بوندسلیگا شد و لیگ یک فرانسه زمانی نیمه کاره اعلام شد که پاری سن ژرمن با 12 امتیاز برتری نسبت به مارسی در صدر جدول قرار داشت.

 

این روند واکنش مختلفی از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است. یکی از کاربران مدعی شد اگر دورتموند در هفته های پایانی انسجام خود را از دست ندهد، بوندسلیگا جذاب تر می شود. دیگری معتقد است اگرچه رقابت در سری آ بالاتر از دیگر لیگ هاست، اما یوونتوس همیشه تسلط دارد و به قهرمانی دست می یاید.

 

1514349

 

اما یکی دیگر از کاربران هوادار لیگ برتر بوده و معتقد است علیرغم فاصله زیادی لیورپول با منچسترسیتی، این تیم بعد از 30 سال قهرمان شده و در هشت فصل اخیرا پنج تیم در لیگ برتر صاحب عنوان شده اند. اما در سری آ و لیگ یک در 9 فصل اخیر قهرمان یک تیم بوده و در بوندسلیگا نیز بایرن در هفت فصل از هشت فصل اخیر فاتح جام شده است.

 

1516607

دیدگاه‌ها