کد خبر : 1700048 | 14 مرداد 1399 ساعت 12:13 | 38.6K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای فرانس فوتبال

تا همبازی شدن رونالدو و نیمار یک قدم مانده بود

فرانس فوتبال در گزارشی اختصاصی مدعی شد کریستیانو رونالدو در اوایل فصل جاری قصد پیوستن به پاری سن ژرمن را داشته.

تا همبازی شدن رونالدو و نیمار یک قدم مانده بود

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی فرانس فوتبال امروز در گزارشی اختصاصی مدعی شد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در اوایل فصل جاری از شرایط خود در این تیم ناراضی بوده و تمایل به انتقال به پاری سن ژرمن داشته. این نشریه حتی مدعی شد که رونالدو تا یک قدمی انتقال به تیم فرانسوی پیش رفته بوده. انتقالی که در نهایت انجام نشد تا کریستیانو در تورین ماندگار شود.

 

1516690

 

بر اساس این گزارش رونالدو به خصوص بعد از نمایش ضعیف یوونتوس در مقابل لوکوموتیو مسکو که با وجود پیروزی 2-1 بر این تیم بدست آمد در ماه اکتبر از شرایط یووه به شدت ناراضی بوده و در محافل خصوصی از اشتباه خود در پیوستن به یوونتوس گفته و اعلام کرده " این تیم به جایی نخواهد رسید".

 

فرانس فوتبال می‌گوید رونالدو در آن روزها واقعاً به دنبال انتقال به تیمی دیگر بوده. جایی که به قول او بتواند درکش کند و منابع لازم برای پیشرفت را در اختیارش بگذارد. تیمی که او را بدون توجه به حاشیه ها دوست داشته باشد. رونالدو معتقد بوده تیمی که چنین شرایطی را دارد PSG است.

 

1516644

 

نشریه فرانسوی معتقد است رونالدو رویای همبازی شدن با نیمار را در سر داشته و آن را انتخابی مناسب برای خود می دانسته. رونالدو در عین حال امباپه را تحسین می کند و چون از شهر پاریس که در سال 2016 در آن با تیم ملی پرتغال قهرمان اروپا شده بوده خاطرات شیرینی داشته معتقد بوده پاریس بهترین شهر برای درخشش بیشترش خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها