کد خبر : 1700058 | 14 مرداد 1399 ساعت 19:38 | 146.7K بازدید | 6 دیدگاه

همه در انتظار دوشنبه؛ امیر دلواپس تجویز پزشکان

سکوت ترسناک قلعه‌نویی بعد از آن‌همه اشاره و کنایه

دیدار جنجالی تیم های استقلال و سپاهان در تهران با نتیجه دو بر یک به نفع استقلال و شاگردان مجیدی تمام شد، دیداری که تاکنون هیچ واکنشی از طرف امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان نداشته است

سکوت ترسناک قلعه‌نویی بعد از آن‌همه اشاره و کنایه

به گزارش "ورزش سه " دیدار تیم های  استقلال و سپاهان شنبه شب در غیاب امیرقلعه نویی با نتیجه دو بر یک به نفع تیم فرهاد مجیدی با استقلال 10نفره به پایان رسید.استراحت پزشکی قلعه نویی ، درگیری های امید نورافکن و وریا غفوری ، اخراج دقایق آخر آرش رضاوند، تعویض مصلحتی نورافکن به جهت جلوگیری از اخراج و حاشیه های بازی ، پنالتی اشتباه بیژن حیدری به نفع استقلال، بازگشت پر شکوه دانشگر بعد از تنبیه انضباطی  و هیس پر از حرف فرهاد مجیدی رو به دوربین های تلویزیونی و عکاسان باعث شده تا نبرد بزرگ دو  تیم در مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی که قرار است روز دوشنبه 20مرداد و به میزبانی استقلال برگزار شود به اوج حساسیت خود برسد.

              
حاشیه های بازی بعد اتمام آن هنوز به پایان نرسیده ، بیانیه روابط عمومی باشگاه سپاهان به پنالتی پر از حرف و حدیث استقلال با واکنشی از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی همراه نشد ،ولی در برنامه شب گذشته فوتبال برتر شاهد کشمکش سعید رمضانی هافبک سابق سپاهان و سرپرست این روزهای استقلال با آقای پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان بودیم که علاوه بر دفاع از عملکرد تیمشان در بازی گذشته  نشانه های  از عزم جزم دو تیم برای بازی مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی  را نیز به همراه داشت  که می تواند بر جذابیت های آن بازی بیش از آنچه که انتظارش را می کشیم بیافزاید.                                                                                                
                                                                                              
نکته قابل تامل تا این لحظه عدم هر گونه اظهار نظر فنی و یا حاشیه ای توسط امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان می باشد. او که همواره بدون توجه به جایگاه ابدی خود در باشگاه استقلال به عنوان یکی از بزرگان تاریخ این باشگاه چه در دوران بازی  و چه در دوران مربیگری ، در سایر تیم های تحت هدایت  با تمام توان به رقابت با استقلال پرداخته و حتی سابقه جلوگیری از قهرمانی این تیم در لیگ برتر با تراکتورسازی را نیز که در روز پر ازتماشاگر ورزشگاه آزادی برابر تراکتور و شکست این تیم با نتیجه سه بر دو را نیز در کارنامه خود دارد تا به قول خودش به شرافت فوتبال توجه ویژه ای داشته باشد، تاکنون هیچ گونه اظهار نظری در رابطه با نتیجه بازی و حاشیه های آن نداشته است.      

 

 

1509335

 

    
     
پزشکان بعد از مشکلات عروقی و عصبی قلعه نویی  بعد از دیدار با نفت آبادان که موجب شد تا او در  اتاق آی سی یو بیمارستان بستری شود،  به او اکیداً توصیه کردند  که برروی نیمکت نشیند، ضمن اینکه او را حتی از دیدن زنده بازی نیز بر حذر داشتند.البته  که تعویض نورافکن بین دو نیمه و دادن نیمه زمین در اوایل نیمه دوم به استقلال 10نفره نمی توانست توسط کادر فنی مستقر در ورزشگاه صورت بپذیرد و  به احتمال خیلی زیاد دستور آن از اصفهان صادر شده بود و این یعنی اینکه امیر قلعه نویی دیدار را برخلاف توصیه پزشکان دنبال می کرده است .                        

 

اینکه او بعد از این اتفاقات و آن هیس معنادار مجیدی تاکنون هیچ اظهار نظری نکرده و سکوت در پیش گرفته نشان می دهد قلعه نویی همه حرف های ناگفته این روزها  را برای بعد از بازی حذفی و یا پنج شنبه شب برابر نساجی گذاشته و در پس این سکوت طوفانی در راه است.                                                                                      
                                                                         
اگر پزشکان مجوز نشستن قلعه نویی بر روی نیمکت سپاهان را برای دیدار با استقلال و یا پنج شنبه شب این تیم در لیگ و دربرابر نساجی  صادر کنند،اظهارات کاپیتان و سرمربی سابق استقلالی ها در مورد حواشی این دیدار و هیس طولانی شاگرد سال های نه چندان دورش شنیدنی خواهد بود.

 

 

 

 

یادمان نرود همین چند هفته قبل بود که شایعات زیادی در فضای مجازی  مبنی بر علاقه مندی سعادتمند ،به سپردن سکان هدایت استقلال فصل بعد به قلعه نویی به راه افتاد که با تکذیب قلعه نویی در برنامه زنده تلویزیونی و آرزوی موفقیت او برای مجیدی در ادامه فصل با استقلال همراه بود. ازهمان روزها مجیدی به سکوت خبری رفته است و هیچ گونه اظهار نظری در رابطه با شرایط استقلال و بازیکنانش نمی کند و کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی ها  را به دستیار اولش مجید نامجو مطلق سپرده است. بر اساس گفته های نامجو مطلق قرار بود مجیدی بعد از بازی با سپاهان و در کنفرانس مطبوعاتی  حرف های شنیدنی زیادی بزند که مجیدی بازهم از این موضوع انصراف داد و با هیس چند ثانیه ای همه حرف هاش زد . هیسی که برداشت های مختلفی از آن می شود . این هیس به هیئت مدیره بود و یا به پیشکسوتان منتقد باشگاه و شاید هم به کادر فنی سپاهان و یا رونمائی از خود مجیدی در این روزها که با سکوت به کارش ادامه می دهد. سکوت طرفین نه تنها از حساسیت این روزهای فوتبال در ایران کم نکرده ، بلکه بازی حذفی دوشنبه شب دو تیم به یک نبرد بزرگ تبدیل کرده است . نبردی که در آن سربازان هر دو تیم برای پیروزی رهبرشان و پایبندی به مکتب آن ها  تا پای جان خواهند جنگید. فوتبال ایران داغترین دوشنبه چند فصل اخیر را در راه دارد.

 

نویسنده: محمدرضا تقی‌خانی

 

دیدگاه‌ها