کد خبر : 1700094 | 14 مرداد 1399 ساعت 17:24 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

وراتی و تشبیه ستاره آتالانتا به مسی و رونالدو!

مارکو وراتی ستاره ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن دیدار تیمش برابر آتالانتا را بسیار سخت تلقی می‌کند.

وراتی و تشبیه ستاره آتالانتا به مسی و رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن و آتالانتا در تاریخ 12 آگوست یعنی هشت روز دیگر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مسابقه ای به دلیل مشکلات به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا به شکل تک بازی و در شهر لیسبون برگزار خواهد شد.

 

 

1514201

 

 

اگرچه بسیار معتقد هستند که تیم فرانسوی از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است اما آتالانتا نیز در فصل جاری بسیار آماده و سرحال نشان داده است؛ موضوعی که مارکو وراتی نیز در مصاحبه ای به آن اشاره کرده است. ستاره ایتالیایی PSG در این باره گفت: " ما هنوز در بالاترین سطح خودمان نیستیم چرا که مدت ها از شرایط مسابقه به دور بوده ایم. هنوز برای آماده شدن زمان داریم اما آتالانتا بیشتر در این مدت بازی کرده و این یک مزیت کوچک برای آنها به حساب می‌آید.

 

ما باید با آگاهی کامل پا به این دیدار بگذاریم. تقابل برابر آتالانتا بسیار دشوار خواهد بود. اتفاقی که البته در این مرحله از رقابت‌ها کاملاً طبیعی است."

 

یکی از بهترین بازیکنان آتالانتا در فصل 20-2019 جوزپ ایلیچیچ بوده است؛ ستاره ای که به نظر می‌رسد به دلیل برخی مشکلات دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن را از دست خواهد داد. وراتی در این باره نیز گفت: " غیبت او درست به اندازه عدم حضور مسی در بارسلونا و کریستیانو رونالدو در یوونتوس مهم خواهد بود. با این حال فکر می‌کنم که آتالانتا حتی بدون او هم می داند که چگونه باید پیروز از زمین مسابقه خارج شود."

 

 

1515943

دیدگاه‌ها