کد خبر : 1700169 | 14 مرداد 1399 ساعت 23:24 | 69.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدینیو همسایه لیونل مسی می شود

رونالدینیو از همین حالا در حال برنامه ریزی برای زندگی بعد از سپری کردن دوران حبس است.

رونالدینیو همسایه لیونل مسی می شود


به گزارش "ورزش سه"، دیدن تصاویر رونالدینیو در زندان و در حال فوتبال بازی کردن با هم بندی ها را می تواند در بین عجیب ترین تصاویر سالهای اخیر دنیای فوتبال قلمداد کرد. ستاره محبوب و سابق بارسلونا به دلیل استفاده از گذرنامه جعلی از سوی دادگاه به زندان محکوم شد و حالا به نظر می رسد این دوره سیاه در زندگی رونالدینیو در حال پایان یافتن است.

 

1513205

 

ستاره پیشین بارسلونا و برادرش روبرتو به دلیل تلاش برای ورود به کشور پاراگوئه با گذرنامه های جعلی در این کشور بازداشت شدند. پس از گذراندن دوره حبس، رونالدینیو به حبس خانگی محکوم شد و ESPN مدعی شد به زودی دوره زندان این ستاره برزیلی تمام شده و او آزاد خواهد شد.

 

رونالدینیو قصد دارد بعد از آزادی مدتی را در پورتو آلگره و در کنار خواناده اش سپری کرده و در ادامه برای زندگی راهی شهر بارسلون شود. او می خواهد در منطقه کاستلدفلز اقامت پیدا کند و بدین ترتیب رونالدینیو چند دیگر همسایه لیونل مسی خواهد شد. در واقع رونالدینیو اینگونه در کنار ستاره های بزرگ بارسلونا از جمله لیونل مسی و البته لوییس سوارز در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا سکونت خواهد یافت. در گذشته اخباری در مورد تلاش لیونل مسی برای آزادی زودهنگام رونالدینیو شنیده شده بود که البته در ادامه تکذیب شد.

دیدگاه‌ها