کد خبر : 1700185 | 15 مرداد 1399 ساعت 10:10 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

طباطبایی: من پزشک هستم، نه مهندس!

واکنش رییس فدراسیون بسکتبال به انتقاد داوری

رییس فدراسیون بسکتبال به انتقاد جواد داوری، رییس هیات بسکتبال اصفهان واکنش نشان داد.

واکنش رییس فدراسیون بسکتبال به انتقاد داوری

به گزارش "ورزش سه"، جواد داوری، رییس هیات بسکتبال استان اصفهان و ملی پوش سابق بسکتبال چند روز قبل در گفت و گو با "ورزش سه" از طباطبایی به خاطر سفر به اصفهان و عدم برگزاری قرار ملاقات با او انتقاد و از این جمله استفاده کرد: «آماده میزبانی از رییس فدراسیون بسکتبال بودیم، اما طباطبایی ترجیح داد دوستان هتلی‌اش را ببیند!»


حالا رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال در واکنش به انتقاد جواد داوری به فارس می گوید: اصلا برنامه رسمی برای سفر به اصفهان نداشتم، بلکه هدفم حضور در یزد و شرکت در انتخابات هیات آنجا بود، اما به دلیل اینکه مرحوم پاکروان از هم بازی های خود من بود و با او رفاقت داشتم، سر راه برای دیدن خانواده او به این شهر رفتم. نمی دانم چرا این صحبت مطرح شده است. خانواده پاکروان دوست نداشتند این دیدار در خانه باشد و به همین دلیل به هتل آمدند و کلا حضور من در اصفهان یک ساعت هم طول نکشید. اگر هم به باشگاه ذوب‌آهن رفتم به خاطر اصراری بود که آنها داشتند و حتی ماشین هم فرستادند و ِالا برنامه‌ای برای بازدید نداشتم.»


ایجاد این اختلافات بین رییس فدراسیون بسکتبال و رییس هیات اصفهان باعث شده تا برخی شایعات حکایت از مهندسی انتخابات هیات اصفهان که در ماههای آینده برگزار خواهد شد، بدهد. طباطبایی به این شایعه هم اینطور واکنش نشان می دهد: «قطعا اگر برنامه سفر رسمی به اصفهان داشتم، حتما با مدیرکل و رئیس هیات هم دیدار می‌کردم. اینکه گفته‌اند مهندسی انتخابات هیات اصفهان هم درست نیست، چون من پزشک هستم نه مهندس! در هر انتخاباتی رئیس فدراسیون هم یک رای دارد و به فرد شایسته‌ای که مدنظرش است، می‌دهد. در مورد هیات خوزستان هم می‌گفتند فدراسیون دنبال یک گزینه است، اما فرد دیگری رئیس شد.»

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها