کد خبر : 1700200 | 15 مرداد 1399 ساعت 11:27 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید بزرگ بیخ گوش سهراب؛

آسیب دیدگی دردسرساز جعفری

احتمال دارد شهر خودرو در روزی که دفاع چپ خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، در سمت راست دفاعی خود نیز به دلیل مصدومیت گزینه نخست خود را از دست بدهد.

آسیب دیدگی دردسرساز جعفری

به گزارش "ورزش سه" در تمرین روز گذشته شهر خودرویی‌ها که مهم‌ترین جلسه تمرینی این تیم پیش از دیدار با استقلال به شمار می‌آمد و در ورزشگاه امام رضا(ع) نیز برگزار شد، بازگشت حسین مرادمند و فرشاد فرجی به دور گروهی تمرینات باعث شد تا خیال کادرفنی شهر خودرو از چینش پازل دفاع میانی‌شان تکمیل شود. اما در جریان تمرین ضرب دیدگی حسن جعفری دفاع راست این تیم باعث شد تا نگرانی‌ها درباره غیبت او مقابل استقلال دوچندان شود.

 

البته قرار است پس از انجام معاینات و عکسبرداری امروز شرایط پای جعفری مشخص شود و اما آنطور که پیش‌بینی می‌شود به احتمال فراوان او حداقل دیدار با استقلال را از دست خواهد داد تا محمد آقاجانپور بار دیگر در ترکیب شهر خودرو قرار گیرد.

 

این تغییر در حالی احتمالا در ارنج پنجشنبه‌شب شهر خودرو رخ خواهد داد که در جناح چپ خط دفاعی نیز محمدعلی فرامرزی به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیست و علی نعمتی با تغییر دوباره پست خود باید به عنوان جانشین فرامرزی مقابل استقلال به میدان رود.

دیدگاه‌ها