کد خبر : 1700614 | 17 مرداد 1399 ساعت 11:03 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیزدهمین کلین شیت شهاب گردان در فولاد آره نا

سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بسته نگه‌داشتن دروازه خود شمار کلین شیت های خود را باز هم افزایش داد که رکورد خوبی برای او محسوب می‌شود.

به گزارش " ورزش سه"، شب گذشته شاگردان جواد نکونام در شرایطی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند که بهتر از هرکسی می‌دانستند، برای اینکه هنوز در جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حضورداشته باشند چاره ای جز شکست حریف سخت‌گیر خودشان ندارند.


این دیدار که یکی از آن دربی‌های استان خوزستان در این فصل بوده در نهایت با تک‌گل دقیقه 73 فرشاد احمدزاده به سود فولادی‌ها به پایان رسید که در این هفته‌های اخیر یکی از مهره‌های تاثیر گذار نکونام به شمار رفته است.

 

 

1517409

 


اما یکی نکات بارز توجه و قابل ذکر در این دیدار کلین شیت به موقع شهاب گردان گلر با تجربه فولادی‌ها بود که در این فصل رقابت کاملا سالمی را با احسان مرادیان سنگربان اهل نورآباد ممسنی داشته است که اتفاقا باعث این شده است که هر دو گلر روزهای نسبتا خوبی را در لیگ نوزدهم تجربه کنند.


شهاب گردان حالا با بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش در مقابل نفت مسجد سلیمان تعداد کلین شیت های خود را به عدد 13 در این فصل رساند که البته این در حالی است که او در این فصل مجموعا 23 بازی در درون چهار چوب دروازه فولاد به میدان رفته و این کارنامه قابل قبولی تا به اینجا، برای گلری محسوب می‌شود که در سن 26 سالگی همراه با ذوب‌آهن اصفهان فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و حالا در 36 سالگی در اوج پختگی وظیفه حفاظت از دروازه فولاد را دارد. ضمن اینکه در دیدار برگشت مقابل سایپا که با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید گردان و مرادیان هر کدام یک‌نیمه درون دروازه قرار گرفتند.

 

 

1517408

 


بدون شک گردان یکی از عوامل موفقیت فولاد به رهبری جواد نکونام در این فصل بوده وبر کسی پوشیده نیست که تداوم این موفقیت با میزا ن آمادگی وی ارتباط مستقیمی خواهد داشت که اگر منجر به کسب سهمیه شود فصل بی‌نظیری برای این گلر اهل جویبار در کارنامه ورزش اش رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها