کد: 239103705 تیر 1405 ساعت 23:551.1K بازدید

آلمان از جدال اروپایی لیگ ملت‌ها سربلند بیرون آمد

تیم ملی والیبال آلمان با برتری سه بر یک مقابل بلژیک، سومین پیروزی خود در لیگ ملت‌های والیبال را جشن گرفت و همچنان امیدوار به صعود به مرحله پلی‌آف باقی ماند.
آلمان از جدال اروپایی لیگ ملت‌ها سربلند بیرون آمد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روز سوم هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در شهر گلیویتسه لهستان، تیم ملی والیبال آلمان موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد بلژیک عبور کند.

در این دیدار، شاگردان ماسیمو بوتی در تیم ملی والیبال آلمان، ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود به پایان رساندند و تنها ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به بلژیک واگذار کردند تا سومین پیروزی خود در این تورنمنت را به ثبت برسانند.

برای تیم ملی والیبال آلمان در این مسابقه، یان بومه با ۱۸ امتیاز و اریک روهرز با ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان تیمشان بودند. در سوی مقابل، فره رگرز و پرین، هر کدام ۲۳ امتیاز برای تیم ملی والیبال بلژیک کسب کردند.

آلمان با این پیروزی همچنان امیدهای خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف زنده نگه داشت و همچنین حدود چهار امتیاز به رنکینگ جهانی خود اضافه کرد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
7اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار