کد خبر : 1700630 | 17 مرداد 1399 ساعت 12:45 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

حذف کردن لیورپول یک تجربه باورنکردنی برای من بود

دیگو کاستا، ستاره خط حمله اتلتیکو مادرید معتقد است این تیم در دیدار برابر لایپزیش کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

حذف کردن لیورپول یک تجربه باورنکردنی برای من بود

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آن تعلیق رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، اتلتیکومادرید دست به کار بزرگی زد و با شکست مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها یعنی لیورپول در مجموع دو بازی، به جمع هشت تیم پایانی چمپیونزلیگ صعود کرد. شاگردان دیگو سیمئونه در چند سال گذشته دو بار به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند اما هر مرتبه نتیجه را به رئال مادرید واگذار کردند اما با این حال آن ها به کسب موفقیت در فصل جاری این مسابقات امید فراوانی دارند.

 

دیگو کاستا که پس از دوران قرنطینه عملکرد خوبی از خود ارائه داده و به نظر می‌رسد به فرم عالی قبلی بازگشت در مصاحبه ای گفت: " فوتبال حال حاضر چیزی نیست که من آن را می شناسم. بدون تماشاگران فوتبال متفاوت خواهد بود اما با این حال ما انگیزه های زیادی داریم و از زمان شروع مجدد رقابت ها عملکرد خوبی از خود ارائه داده ایم."

 

 

1510555

 

 

کاستا درباره تقابل با لایپزیش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: "یک بازی بسیار دشوار برای ما خواهد بود. وقتی که در خانه هستم بازی‌های زیادی را از بوندسلیگا تماشا می کنم و می بینم که آنها تیم بسیار فوق‌العاده هستند. رویا ها و جاه طلبی های آنها دقیقاً مثل ماست. ما باید کاملاً متمرکز شویم تا بهترین فرم خود را ارائه دهیم."

 

کاستا درباره پیروزی بزرگ مقابل لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی نیز گفت: " این یکی از باورنکردنی ترین بازی هایی بود که من در سالهای اخیر در آن شرکت کردم. با این وجود انتظاراتی از ما ایجاد کرده است و ما سعی خواهیم کرد تا در کنار آنها زندگی کنیم."

 

 

1517433

دیدگاه‌ها