کد خبر : 1700635 | 17 مرداد 1399 ساعت 13:00 | 30.6K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: رونمایی از پیراهن دوم جدید یوونتوس

باشگاه یوونتوس رسماً از پیراهن دوم خود در فصل آینده رونمای کرد. پیراهنی به رنگ سرمه‌ای که توسط کمپانی آدیداس طراحی شده است.

رسمی: رونمایی از پیراهن دوم جدید یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یوونتوس که در اوایل مرداد ماه از پیراهن اول جدید خود در فصل آتی پرده برداری کرده بود امروز هم به صورت رسمی از پیراهن دوم خود در فصل 2020-2021 پرده برداری کرد. پیراهنی به رنگ سرمه‌ای و سه خط افقی بر سر شانه‌ها که توسط کمپانی آدیداس اسپانسر اصلی پوشاک و تجهیزات ورزشی این باشگاه تولید شده است.

 

پیراهن اول یوونتوس در فصل آینده – رونمایی در اوایل مرداد

پیراهن اول آدیداس که در اوایل مرداد ماه رونمایی شد نشان دهنده بازگشت این باشگاه به طرح کلاسیک و سنتی راه راه سفید و سیاه است.

 

1517443

 

در این طرح جدید بر پس زمینه سفید از راه راه‌های سیاه رنگ عمودی استفاده شده و تفاوت عمده آن با طرح‌های قبلی این است که در طراحی به نظر می‌رسد برای ترسیم این راه راه‌های مشکی از قلم مو استفاده شده است. این در حالی است که یوونتوس در فصل گذشته از طرح سنتی و کلاسیک راه راه خود فاصله گرفته و تنها از دو رنگ سیاه و سفید در کنار هم استفاده کرده بود.

 

پیراهن دوم یوونتوس در فصل آینده – رونمایی امروز

یوونتوس امروز 7 آگوست از پیراهن دوم خود در فصل آتی به شکل رسمی رونمایی کرد. آدیداس در توضیح این پیراهن مدعی شده که در طراحی آن از هنر مدرن الهام گرفته. رنگ اصلی این پیراهن آبی تیره یا سرمه‌ای است که الگویی نقره‌ای بر آن نقش بسته.

 

1517442

 

خط‌هایی سفیدرنگ بر سر آستین‌های پیراهن دوم یوونتوس نقش بسته که آن را به پیراهنی خاص تبدیل کرده است. سه خط سفید موازی مشهور کمپانی آدیداس هم بر سر شانه‌های این پیراهن جدید یوونتوس دیده می‌شود.

 

1517440

 

دیدگاه‌ها