کد خبر : 1700818 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:28 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

رکورد شهباززاده 2215 روزه شد!(عکس)

شاید کمتر هوادار استقلالی اولین و آخرین گلی که این توانست به دروازه شهر خودرو (پدیده) را وارد کند به خاطر داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از طلسم‌هایی که حتی در دیدار پرگل و نفسگیر شب گذشته استقلال و شهر خودرو هم شکسته نشد، طلسم گلزنی آبی‌ها در نیمه نخست به این تیم مشهدی بود؛ اتفاقی که آن‌ها تقلای زیادی برای شکستن آن داشتند اما سرانجام با شکست یک گله راهی رختکن شدند تا همچنان این طلسم پا بر جا بماند. اما جالب است بدانید که در طول عمر دوازده دیداری که استقلال و شهر خودرو (پدیده) به مصاف یکدیگر رفته‌اند آبی‌ها تنها یکبار توانسته‌اند در نیمه نخست دروازه این تیم را باز کنند.

 

ماجرا به 2115 روز پیش بازگردد، زمانی که نام تیم پدیده بود و آن‌ها نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر را سپری می‌کردند، سکان‌دار مشهدی‌ها علیرضا مرزبان و امیر قلعه نویی هم هدایت استقلال را برعهده داشت و مسابقه دو تیم در جریان هفته دوازدهم چهاردهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد در جریان بود.

 

آبی‌ها خیلی زود توانستند روی گلزنی سجاد شهباززاده دروازه پدیده (شهرخودرو) را باز کنند هر چند که مهدی خیری در نیمه دوم پاسخ گل شهباززاده را داد تا اولین دیدار دو تیم با نتیجه تساوی به پایان برسد؛ از آن گل تاکنون مشهدی‌ها توانسته در یازده متوالی مقابل استقلال در نیمه نخست، دروازه‌شان را بسته نگه دارند!

 

طلسم عجیب و جالب توجه که باید دید فعلا در لیگ نوزدهم هم پا برجا ماند و باید دید آیا در لیگ بیستم آبی‌ها موفق به شکستن این طلسم می‌شوند یا خیر؟

 

عکاس: حسن فرهادی

 

1517805

 

1517806

دیدگاه‌ها