کد خبر : 1700821 | 18 مرداد 1399 ساعت 11:37 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری این‌بار در قامت یک مدافع خشن!

بدون تردید بهترین بازیکن شهر خودرو در دوئل با استقلال، محمدرضا خلعتبری باتجربه بود که توانست هم برای تیمش گل بزند، هم گلسازی کند و هم در کار دفاعی نقش آفرین باشد.

خلعتبری این‌بار در قامت یک مدافع خشن!

به گزارش "ورزش سه" پس از گذراندن یک نیم فصل بد در ذوب آهن، خلعتبری بهترین تصمیم ممکن را گرفت و راهی مشهد شد تا دوباره فرصت حضور در ترکیب شهر خودرو را پیدا کند و در آستانه 37 سالگی، تجربه موفق دیگری را پشت سر بگذارد؛  خلعت از زمان حضورش در شهر خودرو، فقط یک گل را کم داشت که درست در زمان مناست با یک ایستگاهی فوق العاده زیبا و تماشایی توانست گل تساوی را برای تیمش مقابل استقلال بزند .

 

اما تمام کار ستاره کهنه‌کار شهر خودرو در بازی حساس مقابل استقلال گلزنی و گلسازی نبود؛ او به خوبی توانست هروویه میلیچ که به صورت چرخشی از راست و چپ روی دروازه شهر خودرو نفوذ می‌کرد را مهار کند و بارها مقابل توپ‌های او ایستاد.


جالب اینکه او که تمام وجودش را برای تیم گذاشته بود   به واسطه همین دخالت در امور دفاعی سوژه هواداران تیم رقیب هم شده و آنها به دلیل تکل او روی پای قائدی ، یک کارت قرمز در ذهنشان برای این ستاره سابق ذوب آهن نوشته اند اگرچه خلعت  از این تکل تنها یک کارت زرد پررنگ دریافت کرد!

دیدگاه‌ها