کد خبر : 1700857 | 18 مرداد 1399 ساعت 14:52 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

روغن بچه تنها راه فرار غول اسپانیایی وولوز (عکس)

باشگاه ولورهمپتون برای جلوگیری از خطا روی ستاره اسپانیایی خود، دست به اقدامی عجیب زده است.

روغن بچه تنها راه فرار غول اسپانیایی وولوز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آداما ترائوره به خاطر سرعت بالا و قدرت عضلانی فوق العاده اش نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کرده است تا جایی که او در فصل 20-2019 مشکلات زیادی را برای مدافعان رقبای ولورهمپتون ایجاد کرده است.

 

در طول این فصل بارها شاهد این موضوع بوده ایم که مدافعان برای متوقف کردن آداما ترائوره مرکتب خطاهای حرفه ای از جمله کشیدن دستان این بازیکن 24 ساله شده اند.

 

اتفاقی که به نظر می رسد حالا باشگاه انگلیسی یک راه حل جالب و البته عجیب برای رفع آن پیدا کرده است چرا که پیش از پیروزی 1-0 پنج شنبه شب ولوز برابر المپیاکوس یک تصویر منحصر به فرد به وسیله رسانه های انگلیسی منتشر شد؛ جایی که به نظر می‌رسد یکی از اعضای باشگاه ولورهمپتون در حال زدن روغن بچه به دستان ترائوره است.

 

حالا و در همین رابطه سان گزارش داده که این یک ترفند هوشمندانه برای جلوگیری از متوقف شدن ترور توسط مدافعان حریف است. در واقع آن ها با این اقدام به دنبال این هستند که هیچ یک از بازیکنان تیم های حریف نتواند با کشیدن دستان ترائوره این بازیکن را متوقف کند؛ موضوعی که حتی به تایید باشگاه ولورهمپتون هم رسیده و یکی از نزدیکان این تیم انگلیسی به سان گفته است: " این کاری است که ما برای محافظت از ترائوره باید آن را انجام دهیم. مدافعان تیم های حریف به دنبال متوقف کردن ترائوره با گرفتن دست هایش هستند و این کار باعث می شود که دستان او چرب شود و انجام چنین عملی توسط رقیب نیز بسیار دشوار باشد."

 

 

1517885

 

 

 

1517886

دیدگاه‌ها