کد خبر : 1700861 | 18 مرداد 1399 ساعت 15:18 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ال چیرینگیتو

بر رافا واران در رختکن رئال مادرید چه گذشت؟

رافائل واران با دو اشتباه عجیب خود مقصر اصلی شکست رئال مادرید در زمین سیتی بود.

بر رافا واران در رختکن رئال مادرید چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که از روزهای اوجش فاصله زیادی داشت، 2-1 به منچسترسیتی باخت و برای دومین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد.

رافائل واران مدافع فرانسوی باتجربه رئال با دو اشتباه عجیب دقایق 9 و 70 خود باعث شد تا سیتی به دو گل برسد و تک گل کریم بنزما هم راه به جایی نبرد تا رئال یک شکست تلخ را تجربه کند.

واران که به ندرت در طول دوران فوتبالش چنین اشتباهات مهلکی را مرتکب شده پس از بازی بسیار ناراحت و غمگین بود.

 

 

1517714

 

 

طبق ادعای خوزه لوئیس سانچس خبرنگار ال چیرینگیتو، واران پس از بازی ناراحت و غمزده وارد رختکن شد و برای دقایقی با خود خلوت کرده بود و در سکوت محص حتی یارای نگاه کردن به هم تیمی هایش را هم نداشت. پس از دقایقی که او در این وضعیت قرار داشت، با بالا بردن دستش رو به هم تیمی هایش می گوید: من پاسخ خبرنگاران را می دهم چون مسئول اول این ناکامی هستم.

واران سپس راهی میکسدزون ورزشگاه اتحاد می شود و به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد:«

من باعث این شکست شدم و مسئولیتش را قبول می کنم. می پذیرم که تیم به خاطر اشتباهاتم، تاوان سختی داد. برای این بازی به خوبی مهیا شده بودیم ولی در نهایت اشتباهات بدی مرتکب شدم. به خاطر هم تیمی هایم غمگینم.

 

 

1517715

 

 

شرایط خوبی برای بازی داشتم و در ابتدای مسابقه شاید خیلی ریسکی کار کردیم که تاوانش را هم دادیم. در رختکن هم تیمی هایم به من دلداری دادند و ممنون شان هستم. در طول دوران فوتبالم به ندرت چنین اشتباهاتی مرتکب شده ام ولی امشب زمانش نبود. در منطقه بدی توپ را از دست دادم و این غیر قابل توضیح است. همه می دانند که خیلی ناراحتم و جای صحبت بیشتر نیست. قدرتمندانه تر از قبل بر می گردم و جبران خواهم کرد. شب سختی است؛ هم برای حذف و هم برای اشتباهاتی که داشتم.»

 

جالب اینکه او پس از بازگشت به رختکن نه با هیچکس حرف زد و نه از کسی عذرخواهی کرد.

 

دیدگاه‌ها