کد خبر : 1701003 | 19 مرداد 1399 ساعت 10:50 | 30.6K بازدید | 5 دیدگاه

نگرانی دوست‌داران مسی: نکند مصدومیتش جدی باشد

برخورد لیونل مسی با کولیبالی مدافع ناپولی‌، با وجود صحبتهای ستین مبنی بر جدی نبودن آسیب وارده به لئو، هواداران ستاره آرژانتینی را به شدت نگران کرده.

نگرانی دوست‌داران مسی: نکند مصدومیتش جدی باشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه خود نوکمپ با درخشش کاپیتانش لیونل مسی موفق شد ناپولی را از پیش رو برداشته و راهی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ شود. اما مسی که در نیمه اول یکی از گلهای تیمش را به زیبایی وارد دروازه ناپولی کرد در این نیمه برخوردی با کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی داشت و در این برخورد ضربه محکمی به قوزک پای راست او وارد شد.

 

1518043

 

این برخورد با کولیبالی و ضربه سختی که به پای لئو وارد شد مهمترین دلیل نگرانی هواداران بارسا و لئو مسی در پایان این بازی بود. عمده نگرانی ها حول این دور می زد که نکند ابرستاره آرژانتینی به خاطر این ضربه دیدار روز جمعه تیمش مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی را که برای این تیم حیاتی است از دست بدهد.

 

1518044

 

با اینکه کیکه ستین در پایان بازی ضمن اذعان به اینکه ضربه وارد شده به لئو مسی طوری است که او نیاز به مداوا دارد ولی با اینحال به بازی روز جمعه خواهد رسید ولی هواداران مسی همچنان نگران او هستند.

 

1518041

 

ستین در پایان بازی به خبرنگارانی که درباره وضعیت سلامت مسی می پرسیدند گفت: " لئو ضربه سختی خورد ولی حالش خوب است. او به مداوا نیاز دارد ولی بعید می دانم مشکل خاصی باشد".

 

دیدگاه‌ها